Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 580 ggr
Sarah
0

Nytt namn

Jag kommer från och med nu skriva under namnet Sarah och alla mina tidigare inlägg kommer att byta till Sarah. Om ni blir förvirrade över att saker är tillägnat Knubbs men det inte finns någon i tråden :) Det på grund av min ifokussajt som kommer igång snart :) Vegetariskt iFokus.

skrollan
0

Okej :) men du kommer ha kvar din bild så man inte blir allt förvirrad? :)

Robinsnel
0

Sweet! Betyder det att jag kommer bli av med min snelhet nu?

LiindaLarsson
0

hur byter man namn ?

Sarah
0

Haha, Robin jag vet inte om det bara är sajvärdarna… Men sätt igång och skriv artiklar!

Jepp bilden blir kvar.

KerstinL
0

Vad kul! Jag är ju själv inte vegetarian men jag är ganska nyfiken av mig.. jobbar i skolkök där vi har både barn och vuxna som är vegetarianer. Lycka till med sajten!! Skrattande

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Sarah
0

Tackar och det samma. Gå in och bli inspirerad sen!

Pandae
0

åh, kul med en vegetarisk sajt:D!

FerretCrow
0

åh lycka till då kan man ju få en massa snaskiga recept kanske =)

sarae
0

oh så kul! kan behöva lite variation och inspiration här hemma!

ViktorMarina
0

Åh, den sajten behövs! Skitbra!

Sara
0

Där linsgrytan i tråden OT 300 kg vore intressant att få recept på.

Sara

Guteillern
0

#0 Hoppas du behåller avataren några månader framöver, så jag hinner lära mig din nya inloggning *S*

Ser fram emot att få lära mig många vegetariska rätter :-)

Ammi

Nea
0

Väntar med spänning och hoppas att det kommer bli många bra och enkla recept med rätter som går snabbt att göra.

bnoffan
0

Åh nice! Det kommer nog bli väldigt populärt. Inte helt fel att få lite inspiration när man har idétorka på mat.

Sarah
0

Vad kul att många verkar uppskatta iden. Det kommer även bli en del etiska diskussioner, men målet är att det ska vara ödmjukt och inspirerande. Måste bara lära mig hur man gör först :) Robin kommer att vara Medarbetare, men om det är fler som är intresserade (har krav att man är veg av ngt slag själv) så får ni gårna höra av er. Kommer även att samarbeta med hittekatter då omtanken om djur är viktig för mig.

Sarah
0

Bilden har varit samma sen illersverige öppnade och kommer inte att förändras :)

Sarah
0

Sara, tror att receptet finns under en gammal tråd som heter vegetariska recept :)

smurfb
0

Åh vad kul!.. själv är jag ju inte riktigt vegetarian längre, fuskar med lite räkor ibland =) .. men riktigt kul om det blir lite recept och sånt oxå!..

Sara
0

Ok, ska kolla.

Sara

Theres
0

Åhhh, hoppas på massa recept :D Min köttfobi blir bara värre och värre.

golf.ifokus.se

ViktorMarina
0

#15: Fan vad bra! Blir riktigt glad över den här sajten!

holtz
0

Woho vad najs! Precis vad som behövs! Skrattande

Sarah
0

Vad glad jag blir! Just nu sitter jag och rättar inlämningar och försöker få ihop mina egna inlämningar och samtidigt ordna för min undervisning till på fredag… i helgen ska jag hämta hästen… skit vad lite tid jag fick :(

holtz
0

Sarah, Se till att få mer tid snart ;)

Sarah
0

Hehe, jag vet inte vart den tog vägen… :( Det kommer det kommer!

ViktorMarina
0

Har du letat reda på tiden än, Sarah? :)

MimmieM
0

Namnbyte görs endast för sajtvärdarna ;) Så du får nog behålla din snelhet Robin

Carpe Diem

Sarah
0

#26 Sidan finns att gå in på men är inte lanserad ännu. Men ni är välkomna att titta in på vegetariskt.ifokus.se