Täv.April´s Tok Iller?
japp nu tänkte jag prova på att starta en tävling 
Jag vill ha en massa olika Tok bilder på illrar. man får baar bidra med ett bidrag var och på en iller.
och man får byta bild en gång.
det kan vara allt från ett tokigt hopp till en tokig min.
tävlingen håller på tills den 20 april sen utser jag ett antal för röstning beroende på hur många bidrag det blir.
Så bidra med en massa tok bilder nu så vi får fram vem som blir iller.ifokuset lilla april tok.
Karm och popp på er alla.
(på min bild är det Dede som norpat en hel bull påse från vardagsrumsbordet. jag kommer själv inte att medverka i tävlingen.)

#1 haha det ser ut som har sprungit för fort och vält i kurvan och samtidigt blive chockad av att blive tagen på bar gärning av kameran =)

En busig och "jättefarlig" Zahara i lektunneln.. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#4 hehe vad gulligt ser ut som hon leker en super farlig björn

#6 oj vad gör han för att stänka så mycket ?

Förmodligen fick han vatten i näsan hihi =)

#8 haha ja men söt iaf och en riktigt tok bild =)

#10 naww vad gulligt
#11 men åsa, du måste låsa barskåpet när du åker hemifrån =P

#12: Sååå lätt att glömma sådant vet du. Och jag tror han dränkte sina sorger då det var dagen före kastreringen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#13 oj då ja då är det nästan så att han fick tillstånd att ta en sup tycker jag. han sa hejdå till sina juveler genom att ta en drink med dom =)
Vilken rolig tävling!
#11 Den var bara för rolig =)
Phoenix får stå för mitt bidrag dena gång, han är mästaren på mongo-bilder, så jag hade riiktigt svårt att välja.. Men efter mycket velande mellan 5 olika blev de denna..
"ha! den väntade du dig inte va?!"
Paulina

#15 nej vad sött. han ser lite dubbel ut=)

.
golf.ifokus.se

.
golf.ifokus.se

vilken vill du ha med i tävlingen thessan?

Du skrev ju en bild per iller :P Inte en per person :P
Eller jaha, jag misstolkade, nu fattade jag. Ska välja en då…
golf.ifokus.se

man får bara bidra med ett bidrag var och på en iller.

Tar Melwin… han är tokigast :P
golf.ifokus.se

kanske var lite otydlig dör sorry.
Enbart en bild per användare och om det är flera illrar på bilder får man skriva vilken av illrarna man nominerar.

#23 det var en riktigt tuff bil på honom=)
Måste nästan tjyva tråden o visa upp mitt mongo jag har här hemma ;)
"ge fan!"
Paulina

#26 hehe är det någon som är morgon sur kanske =)
Här är ett foto på Rigel när valparna i hans kull fick äta mat själv för första gången, det var bara han som blev så här kladdig, och det blev han nästan varje gång han åt. De andra 7 valparna i kullen kunde äta utan att kladda ner sig lika mycket, det var mer att man fick torka av dem runt ansiktet. Men Rigel fick jag bada minst ett par gånger/dag när de åt. Rigels kull föddes i juli 02 av min söta lilla Ronja Bus, som nog var en av Sveriges minsta illrar, Hon var ca 16 cm från nos till svansspets, hennes mamma hade bitit av mer än halva svansen när hon föddes. Men hon hade nog inte varit mer än ca 22 cm även om hon hade haft hela svansen kvar.

#28 nemen oj där var det kladd=)
#28 Nämen vadå? Inte hört talas om att vissa organismer absorberar vissa ämnen via huden? *hehe*
Paulina

#31 nej vad läskig hon såg ut =) nej det gör inget om bilden legat på iFokus tidigare.

måste bara undra efter beldins blöta natt så undrar jag inte om det har nått me tjejerna o göra då Algot hadde samma problem *S*

#34: Vill du att jag lägger ut den bilden åt dig? Det är ju trotts allt din iller. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#29+30# så såg han ut i stort sett under de första 3 veckorna när de började att äta sin mat själv. Han var alltid första iller i matfatatet och formligen rullade sig i den, sen hade han ett litet helsike när alla skulle slicka honom ren. För då bet de oftast tag i tassar och nos på han, så där var ett djäkla skrikande innan alla hade ätit och jag kunde bada av honom det värrsta.

#33 söta tok tösa=)
#35 ser ut som rumpan tar emot lite=)
#37 ber dig trevligt lämna tråden…
#38 oj vilken gäsp
#39 hehe ja illrar har ju sin charm=)

#41 hehe japp snacka om att det går fort där =)

#43 hehe eller så har ida gett sin bebisar deras första fylla =P

#45 oj det såg riktigt mysigt ut.

#46 jo visst, det finns en hel serie med bilder där i rabatten. En som han springer på en som man bara ser baken, en där han gräver m.m. Hihi!

#47 ja det är så mysigt att gräva i rabbater tycker dom=) själv ska jag strax ut i vårsolen med miilo för thyra är ju fortfarande mycket kal på magen sen är det inte riktigt läkt ännu såret så vågar en ta ut henne då det är så lerigt ute.

En klassiker… saknar lite päls för att det är i bytet och jag har tagit bort lite.

#49 haha ska han rensa kattlådan själv =)

Hon samlar på bestick… men ibland har nöden ingen lag då man letar lämpligt ställe att förvara dem på :)

#51 men illrar brukar ju inte tycka om smaken som blir av bestick. men men alla samlar ju alltid på något =P

#49 Den där bilden älskar jag! är det okej om jag lägger in den på min uppfödarsida som en rolig grej?=)

#53 Det är helt ok, skriv att den är min bara ;)

#54 Okej, har pm.at dig=)

*putteliputt*

Här kommer ett bidrag från oss… Elliott med attityd=)
#57 Yeah! Gangsteriller? ;)
Paulina

#58 jajjamen, talk to the paw!

#57 cool killen