Vad är det för fel på ifokus?
Man kan se allt, utom när man klickar upp en tråd för att man ska läsa den… då står det bara
Server Error in '/' Application.
=========================================
Transaktionen (process-ID 114) har råkat ut för deadlock på lås-resurser i en annan process och har tilldelats lägst prioritet för dessa resurser. Kör transaktionen på nytt.
**_Både med Mozilla Firefox och Internet Explorer…. segt…
_**
golf.ifokus.se

Det är så här över hela iFokus. Vi har rapporterat in det. Och jag har försökt starta en tråd och förklara det. Men jag lyckas inte starta någon tråd alls. Jag har dessutom svårt att lyckas skriva i trådar vilket det verkar vara många som har.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nog är det irriterande! Man får ladda om 4-5 ggr per länk man försöker öppna.

Ja och likadant är det om man ska svara i en tråd. Om det är någon tröst så har alla det likadant. Och jag hoppas de löser detta så snart som möjligt.
Dock mycket mjligt att vi får vänta till i eftermiddag kvällen tills de kommer in och ser något då de alla har vanliga jobb förrutom iFokus att ha hand om.
Men jag liksom ni hoppas det löser sig snart.
Audiatur et altera pars

Hhhrmpf!!!
Jag har jobbat 1½ timme med grattis-inlägget till Maria. ERROR, ERROR, fel, fel. Kan kunde inte lägga in bild, plötsligt blev det 2 inlägg, kommer inte åt att ta bort det ena, Lyckades till slut redigera och lägga in bild i det andra. Hhhhrrmpf Igen!!! Nu ger jag upp!!!! Det var som f****n, nu går det inte att sätta in detta heller, grrrrrr.
Ååååh! 4:de försöket…
Nehej, inte denna gången heller!! Snart dax att klä mig i tvångströja!!!! Någon som kan maila en valium till mig?
6:e försöket. Jag behööööver en stoooor whisky!!!!
8:de försöket. Jag känner mörkrets demoner närma sig….. kloppetikloppetiklopp…

Åh! Äntligen!
Nu ska det bli gott med nyponsoppa och mandelbiskvier
.
Labil? Vem? Jag?

haha, ja det är hemskt frustrerande när det hänger sig så här.
Audiatur et altera pars

iFokus nere…
Tyvärr verkar det som det är något som sitter och gnager på våra nätverkskablar och iFokus fungerar just nu inget vidare.
Vi jobbar på att försöka lösa det så snart vi kan. Hoppas vi ses igen i morgon!
Väl mott! Hälsningar iFokus
Så står det nu när jag föraöker byta sajt.
Audiatur et altera pars
hmm nu verkar det funka bättre?

wow…det är som twightlight zone….
Varje gång jag klicakr på ett "icke läst" inlägg…så är det samma som jag tidigare just öppnat *s*
(Man måste skaratta åt eländet ;o)

o…inte får man ändra de stavfel man gjort :S

Och de blinkande pmen försvinner inte fast man läst det sjutton gånger.
Audiatur et altera pars

Det går fortfarande inte att sätta in bilder och allt går så trögt. Någon som vet när allt ska återgå till det normala?
Hoppas det fixar sig under dagen i alla fall :)

Jag har tyvärr inget mer att berätta för er. Här hos mig verkar det fungera snabbt nu. Men jag har inte testat att lägga in foton. Dock verkar de ha löst problemet med pm. Och att trådarna är fetmarkerade även fast man läst dem.
Audiatur et altera pars
#7 GNAGAR? NU JÄKLANS GER VI OSS PÅ GNAGARNA PÅ iFokus, RÅTTOR,MÖSSEN OCH KANINERNA VART ÄR DEM?