Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 389 ggr
Ciiviic
0

Tagit ett belsut

Efter mycket tankar och funderingar så har jag nu kommit fram till att jag ska bli med iller.. :) .
De känns så otroligt roligt, men först och främst ska jag lära mig mer om illrar, samt träffa några till :) . Träffade 10 stycken nu i helgen, och vart totalt nerkärad i en av dom :) .

Så kommer de lite konstiga funderingar och frågor, så kom ihåg att jag är ny på denna front… Vet inte om mycket om dom, men vill så gärna lära mig :) ..

Så som sagt, Liinda ska bli med iller..
Har katter , iofs så kommer jag bara ha en katt när jag skaffar iller, men hon är så över snäll så man undrar om hon är en katt egentligen.

Mvh Liinda

sarae
0

välkommen hit! kul att du har fallit för dessa underbara djur! undrar du något är det bara att fråga på!

Mvh Sara/medarbetare

Ciiviic
0

Tack så jätte mycket :) . Ja de känns helt otroligt bra ;) .
Sambon har haft iller förut, men de är inte samma sak, vill ju inte skaffa någon förrän jag själv känner mig redo, så man slipper ställa massa konstiga frågor när illern är här.

Faxlin
0

haha, jag kan lära dig hur du springer snabbast genom huset eftersom du inte ser dkillnad på vilka som är snäll och inte. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

#3 - Duuuu  nu ska du vara snäll : ( . diskbänken va en perfekt plats för mig ;) . Men jag lärde mig sista dagen :) .
Så de så :). enda jag har lite svårt för är Stella och Eris ( stavas? ) ..
Men jag ääääääääälskar Dorisen ;)

Faxlin
0

#4: haha, ja du började lära dig. det var i alla fall hysteriskt roligt att se dig på diskbänken. *fniss*
Och det var så rätt stavat sååå.

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

#5 - haha, aah men jag vet numera vem jag ska höja fötterna för åh inte ;) .. haha.       haha kan jag tänka mig :) men blir nog bättre sen, hade du inte sagt något, så hade jag nog försökt att gosa med alla…

Men som sagt… Doris i mitt hjärta <3

Faxlin
0

hehe, fast meningen var att du skulle vara liiite försiktig med ett par av dem och inte livrädd för alla. hihi

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

HAHA, men visste ju inte vem som va vem ;)
Vill gärna ha kvar mina fötter, men är ju kompis med Doris :) Åh så klappade jag några andra :D ..
Fredrik har lovat att följa med nästa gång så jag känner mig lite tryggare :)

Faxlin
0

haha, du är knasig. Du känner dig tryggast med min enda hälsensbitare. *fniss*

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

#9 - neeej men shyy . det är för att du inte sa något, eller så hörde jag inte :S hur de nu va :P
Men jag älskar Doris och Doris älskar mig :)
HHAAH

Faxlin
0

haha, du är knäpp. Men det är skoj att inte mina ligister skrämde bort dig helt i alla fall. Trotts att Mattias fick agera privat skivöppnare så du slapp hoppa över avspärrningarna :-)

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

jag är inte knäpp ;) Du är ;)
hehe klart dom inte gjorde, även om dom va helt kära i att skrämma mig så var dom söta iallafall ;)
hehe aaah , men förhoppningviss slipper han de sen ;)