Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 174 ggr
chabo
0

Gizmo på rymmen!

Inte så allvarligt som det låter. Först trodde jag att grannen gjorde ett april skämt när hon ringde och sa att våran gizmo var nere hos henne, men det visade sig att det var sant. Han hade smitit ner för trappen och ner till tvättstugan, snacka om att grannen blev paff när hon möter Gizmo på väg ner till tvättstugan, så hon släpper in han till sig det är inga problem för att hans tjej bor i våningen under.Gizmo gör lite utflykter ibland ner till tjejen, för det har han listat ut var hon bor. Dom har inte fått leka så mycket eftersom Gizmo ska sterilisera sig först. Men han försöker bli insläppt genom att krafsa på deras dörr, men blir inte insläppt så han kommer tillbaka efter en stund. Nu har vi satt upp en grind så att det inte ska hända och att han inte smiter ut, men även den kan han öppna nu tyvärr ska sätta hake. Men Gizmo försöker och försöker att slinka igenom grinden, när han inte lyckas så blir han sur och fräser, han ser då rolig ut. Sen ligger han och väntar en stund ifall någon kommer och ska igenom grinden igen. Mig följer han som en hök så jag inte smiter igenom. Stackarn det är inte lätt med mannliga hormoner!Räcka ut tungan

[Dezederia]
0

Nawww. stackare. Nä haha det kan det inte vara :P

Aviendha
0

Haha, verkligen inte =)