Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 410 ggr
UlrikaD
0

OT: Katter i illerpuff:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För ett tag sedan så sydde Sarae en specialbeställd kattpuff till mig. Extra stor till mina kissar. Så här blev resultatet:

Tufsan, Marie och Tolouse provar den för första gången, kollar läget.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=61d4051e-15a3-440e-88f6-8fc90696ac54&Filename=Katter i puff.JPG)

UlrikaD
0

Marie bestämmer sig för att gå vidare och prova en matta istället. Strunt samma att den ligger på en byrå, den kan man väl ligga på ändå.

Sarah
0

Oh vad fint, våra kissar får bara plats en och en. Tänkte göra en beställning på lite större snart…

UlrikaD
0

Man beslutar sig för att puffen nog var skönast i allafall. Men, vad är det som har hänt??Förvånad

Ve och fasa, puffen är upptagen av inte bara en, inte bara två utan TRE andra kissar som passat på att sno den. Tufsan, Tolouse och Smulan tänker inte ge upp puffen i första taget och snarkningarna bekräftar det hela.

UlrikaD
0

Jag tyckte faktiskt ni var jättetaskiga nu säger Marie, liggandes i en annan kattsäng men tittandes längtansfullt på Puffen med stort P!!Skrattande

Aviendha
0

Vad sött! Kanske får sy en sån till mammas katt, så hunden får tillbaka sin bädd =P

skrollan
0

hehe, härlig. och att katterna vill ligga så tätt intill varandra. Har jag bara sett kattbäbisar göra :)

UlrikaD
0

Mina katter älskar varandra alla fyra och gör allting ihop.