Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 218 ggr
Madde
0

OT - Vad händer ikväll då? Lördag som det är. =)

Skriva gärna och dela med er av vad ni ska hitta på ikväll.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Madde
0

Jag ska själv iväg till min svärmor och svärfar. Vi är bjudna dit för att äta tacos. Det ska bli trevligt. Men vi kommer nog åka hem tidigit.

Känner mig slut i kroppen och behöver vila så mycket som möjligt innan helgen är slut och det är dags att gå och jobba igen på måndag.

Qviq
0

Fyller år idag så det blir fest! Först kommer det lite kompisar hit och äter tårta sen så våldgästar vi en annan kompis för att slippa stöka ner här hemma:D

"Chaos is a friend of mine."

zickan
0

#2 Grattis!!

själv så ska jag städa upp här hemma. Har ännu några kartonger som måste gås igenom och massa burar som måste städas

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Madde
0

#2: Grattis Qviq.

Gilla
0

#2 Grattis :o)

sarae
0

#2 grattis!! själv skall jag återhämta mig efter en blöt kväll igår, och njuts av massa massa valpis gos!

Sara
0

Grattis!

Var på fest igår så idag blir det tvslacking..

Sara

Velsan
0

Jobbat idag, är tröött, så jag ska sova. Jobbar imorrn igen.

Theres
0

Ska kolla om Körslaget är något att ha…sen ska jag kolla på Let's Dance sedan igår så jag får veta vem som vinner (avslöja inget).

golf.ifokus.se

DG
0

Vi ska äta Tacos.
Sen kanske blir det någon film.

Mstar
0

Jag ska ta några tabletter till för att hålla febern nere. har ju fått mat i mig idag. ska kolla förbi några kompisars utflyttningsfest, men troligen bara en liten stund, sen hem till mamma och vänta på att sambon vill bli hämtad från festen…

Ceciliaolucifer
0

jag känner mig inte riktigt kry så det blir nog sängen :(

skrollan
0

vi ska åka förbi pappa med några kompisar:) men känner mig helt slut med tanken på att börja praktiken på måndag (haft lov) och sedan jobbade igår. Tvättstugan idag, suck.

Grattis Qviq:)

Qviq
0

Tackar tackar:D

Sarah
0

Renoverar… tar all tid :)

Booboo
0

Själv ska man jobba.. 21-06.
Jag kör taxi i Umeå, och ikväll är det Umeå Open (minifestival) och lönehelg, så jag lär ha fullt upp med att köra fulla puckon ;P

fridaas
0

Jag har övningskört en dum volvo som jag ogillar starkt för tillfället, köpt en Nikon d40, åkt hem till mamma och firat min födelsedag 6dar försent.

OCh nu ska jag kolla på film, lära mig kameran och vara onyttig med chips, dipp och cola!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Qviq
0

#16 Haha pratade nyss med brorsan som också kör taxi och han lät lika glad över att behöva jobba lönehelger:D

elinn
0

tjohoo! Nyss kommit från krogen. Lite salongsberusad som man är så önskar jag er alla God Natt och och Vakna Torrt!!!