En lite groggy charmör
Tuuva blev lämnad hos veterinären idag 08.50 på morgonen. Jag kom hem från jobbet alldeles nyss så har inte varit på kliniken själv. Sambon berättade att allt gått bra och sköterskorna hade sagt att Tuuva var den sötaste illern dem sett :)
Hon är fortfarande lite groggy och pömsig. Men såret ser fint ut. Jag hoppas bara den lille hoppetossan kan vara lugn ett par dagar så det får läka fint. Hon ska ju alltid vara på språng annars den lille busungen ;)
Va skönt att de gick bra :)
Fiona va groggy i1-2 timmar när hon kom hem och sen gick de i 110knyck som vanligt klättrade och hoppade på allt inte en chans att få henne att vara still men de har gått hur bra som helst ändå och nu 1½ vecka senare har såret läkt fint:D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

frös dom mycket för er? min hon katt frös extremnt efter kastreringen och ville bara vara i famnen och nära barhud så hon fick värme av mig
Precis sån va fiona oxå innan hon piggnade på ojoj va mammig hon va då.. hehe så poppis har ja nog aldrig varit innan.. även harley va likdan och ville bara mysa och vara varm
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

okej har fixat en massa varma och goa filtar att ha i transportburens hängmatta ifall hon fryser för jag kan tyvärr inte hålla henne i famnen då jag har en och en halv timmes resväg hem efter vetten. men hon ska få vara hos vetten och vakna till ända tills dom stänger så jag vet att hon är helt okej innan jag åker hem.

tuuva var skakade som bara den och var riktigt pappig vägrade sova ensam….även om hon inte kunde röra sig typ. det kan nog ha med det dom söver djuren med för kroppen jobbar la inte på fullvarv med det så dem får nog inte upp någon riktig värme(min teori)
#4 åker du ensam? Skänt såna fall att du inte har långt till vetrinären så du snabbt kan ta ut henne från transportburen och mysa med henne :)

#6 japp jag åkte ensam då alla andra jag känner jobbade. men hon vaknade till kanonsnabbt och mådde super och frös inte så hon donade på som hon alltid gär då hon åker bil. och det är att ligga och stirra på mig=P