Illerträff i Huddinge Centrum!
Läste här på forummet om en illerträff i Sjödalsparken här i Huddinge centrum den 5e augusti! Träffen ska börja kl. 13:00. AmmiG sa att jag kunde starta en tråd så nu gör jag det! =)
Jag bor i Huddinge så självklart kommer jag komma! Det kommer bli första gången jag någonsin träffar en iller och det ska bli så spännande. Är allergisk mot pälsdjur så det ska jag kolla oxå, hur pass jag känner symptomen! Gud vad roligt det ska bli.
Kan inte massor av ni andra härifrån oxå komma så "vet" jag vilka några är. Vore så roligt! =)
Ohh då kanske jag kan komma och kolla på illrar, bor juh med i Huddinge :)
#1: Nämen! Ja gör det, absolut! Du har inga egna illrar?
Synd att det är så långt bort. =( Själv vill man ju åka på alla träffar. Är ju så kul och träffa alla människor och illrar. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#2 Nä tyvärr inte… Mamma skulle aldrig låta mig skaffa så länge jag bor hemme :P Men nån gång vill jag ha :D

#2 nää kul att träffa dig också dåå! jag har ju pratat lite grann med dig nu! :)
#3 jag kommer typ aldrig att få träffa dig Madde 
#4 woho kuul så kommer du också! wow, jag skulle vilja se dina chillor :D
#5 Fast chillorna får nog stanna hemms ;P
#5: Ska du komma till sjödalsparken den 5e alltså? *är lite seg*

#6 jag självklart får dom det ;)

#7 ja, det ska jag! Om inte min mamma ändrar på nått! men det ska väl inget hindra! :)
Kul! =)=) Hoppas massor kommer!!

#10 hoppades på att Madde skulle komma, men neej dåå! :(
Hur kan denna tråd hamna 3 sidor bak när jag är borta några timmar bara? =) Vill att alla ska komma så jag får träffa massa illrar!
Är det inte någon här inne som bor i Täby? Borgarn eller? Borde inte han komma? =)
Jag kommer med mitt iller gäng :)
Woho! Vilka är det då?