Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 472 ggr
Fruttisen
0

Introducera semesteriller

Har just nu en liten krabat här, ska stanna i ca två veckor medan matte är på påsksemester. Hon skriker av blotta åsynen av mina två tjejer, som inte verkar förstå varför hon skriker så mycket och dom blir som förstelnade. Självklart måste det vara lite gnabb om rangen och så…kan det bli lättare att dom går ihop ifall dom träffas på neutral mark först? Eller är det ingen skillnad alls sen när man kommer in på deras domäner igen?? Tips, tips tips…tack!!

Robinsnel
0

De gånger jag vart med om detta har det tagit väldigt lång tid för att de ens ska acceptera varandra… Alltså att den nya illern eller en iller skriker vid blotta åsynen av de andra, varav de andra blir triggade och ska slåss… Tyvärr, jag skulle inte hysa så mkt hopp.

FerretCrow
0

sådär var det då jag skulle passa evelina oxå en liten tös och hon skrek och pep baar hon såg en annan iller och då blev så klart töserna nora och dede super taggade och ville dänga skiten ur henna. så jag fick he henne med miilo i hans läger istället för han struntade totalt i henne då hon pep eftersom han var valp hade han så mycket annat att roa sig med=)