Vad gör alla en dag som denna?
Haha, jag så himmla tråkigt! Jag kan ju säga det att det var ett tag sedan som jag hade såhär tråkigt. Vad gör alla ni andra!? Och är det nån som vet vart Åsa har tagit vägen!?
Jag kom hem precis nu, har jobbat idag på en festival i Rålambshovsparken.. Ska jobba lördag och söndag med =) *wiie pengar*

aaaw vad skojj,! låter kul får man fråga hur myvket du får? :)
Runt 1500:-, och det kanske inte låter mycket för er andra som är vana att tjäna mycket, men för en liten flicka för mig är det underbart =)

för två dagar är det ju skit mycket!
Själv så jobbade jag tre dagar och fick 2000kr!!
Fast dte var vääärsta skitjobbet, från nio till fem och en timmes rast på hela dagen, jag städade i en skiiitstor skola med 42 klassrum och 32 toaletter, det skulle jag och en till tjej hinna på tre dagar! Vi var tvunga att göra allt utom golvet och vi fick inte röra allt som gick att flytta på. Toaletterna var nog värst, det var ungar från 1:an till 6:an och dom är verkligen INTE rumsrena!
Piss på golvet, väggarna, toasittsen, toapappret, visa(typ varannan) hade inte spolat när dom gjorde nummer2, usch. No more det jobbet no.
grisknorr, vad är det för jobb du har? (:
Tar inträde där, skönt. Man behöver bara sitta på samma ställe och så får man en läsk, en smörgås och ett mål mat.. =) Sen kan man köpa massa saker där och så får man lyssna på musiken som spelas!

#4 näähäää, DET ÄR JU MTCKET! jag får inte så mycket!, kan bero på att jag är 14 och inte 15 än! Men jag ska söka jobb nu ihöst till sommaren -07 om nån undrar xD

#4 jag förstår dig Jessica? blir man inte äklad? hehe

#5 oohh vad roligt juuuhe! :d

#5 åh vad orättvis :P haha, nädå, vad skönt för dig, och två dagar för 1500 är väldigt mycket!
Jo, man blir äcklad, jag höll nästan på att spy, men nu är det över, huh (;

#9 är du sur? :o

Åsa är tillbaka! *Jag är överlycklig* 

#11: Vad gulligt av dig. Trodde ingen skulle hinna sakna mig på ett par dagar. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#12 INTE?????? jag har fanken suttit och bara stirrat in i datorn hela tiden seeeent på nätterna vid 2 tiden för att se om du kanske skulle logga in! =(

#14 Låter ju kul, men du skulle bara veta hur orolig jag har varit (en kommentar utan att överdriva detta). Usch inte roligt, och nätterna har varit seega och tråkiga utan Åsa

#15: Ja, vi brukar ju prata rätt länge på nätterna i vanliga fall. Tänkte aldrig på att jag skulle hojtat till så du slapp oroa dig innan jag gick under jorden ett par dagar.
Tänkte inte ens på att säga något till min kära Medarbetare Madde. Jag bara litar på att ni alla grejar allt ändå;-)
Audiatur et altera pars

#16 meeh det är luungt Åsa, mn INTE igen jag vart grymmt orolig däär och jag vågade inte ringa hem till dig om det kanske skulle ha hänt nått riktigt allvarligt :$
Så jag väntade nu (efterlängtan) på att du skulle logga in och ta dig tid och berätta ist för att jag ska ringa och "vara på dig"

#17: hihi, det är lungt. Du kan alltid ringa mig. Det har jag ju sagt. Om du så skulle bli stående fem mil utanför Älvkarleby på E4an, så ring. Mitt i natten om du behöver prata, ring. jag finns här. Oftast vaken och är jag inte vaken så vaknar jag. hihi
Audiatur et altera pars

#18 du är den söötaste som finns! guuud vad bra att jag har dig Åsa. Bäääst Men det skulle vara förgävligt om jag ringde dig när du sov ;) då skulle jag skämmas skallen av mig,.

#19: Inget du skulle behöva skämmas för jag lovar. Bara det att man får ställa in sig på att det tar ett par sekunder innan jag blir klar i huvudet;-)
Audiatur et altera pars

#20 men Åsa du förstår väl vad jag menar? Jag vill att du ska få sömmn i dig.

#21: Bara för att du vet att jag sovr så otroligt mycket;-)
Det är lungt jag lovar, jag börjar bli van med att sova lite. Något som är rätt häftigt är att jag brukar kunna sova för två när vi är iväg med husvagnen, så jag kanske somnar och sover hela semestern. ;-)
Audiatur et altera pars

#22 HOPPAS DEET! :D Då blir Roxanne jätte glad för Åsas skull! :)

#23: Undrar vad familjen skulle tycka då. och de som kommer till HC på träffen. hihi
Audiatur et altera pars
#24: Hahaha!
- "vart är Åsa??"
- "Ehm ja.. Hon sover…."
Jösses =P

#25: Japp, jag ser det framför mig.
-Sover? Hmm, varför släpa ihop folk från halva sverige till illerträff om hon tänker sova ändå.
Måste vara konstigare än vi trott den där Åsa. ;-)
Så ser jag framför mig hur Madde och Elin och Anette (från Amhs illertorg) står och skrattar och informerar alla om exakt HUR tokig jag egentligen är. ;-)
Audiatur et altera pars

#26 ååh nu vill ju jag också komma! detta är väl den största illerträffen på hela året? : o

Hmm, tror den största har varit redan. Den i Viskafprs. Men bortsett från den så kan vi nog börja jämföra oss:-)
Audiatur et altera pars

hehe okej, men den hörde man inte såå jätte mega mycket som man redan gör med HC

Kanske beror på att det är fler som ska till HC som kommer härifrån än vad det var till Viskafors. ;-)
Audiatur et altera pars

#31 kanske det ;) hihihi men jag vill också till HC men det är värkligen helt omöjligt =/ Har varken råd eller vart ska man vara när man kommer dit? ska man sova över där? + att jag skulle vilja he en egen iller.