Säljes Kanin (BARF)
Ska slakta en del kaniner till helgen och undrar om någon är intresserad av att köpa innanmätet, revben, tassar mm. Alltså det man igentligen bara slänger bort.
Vid intresse skicka ett PM till mig.
Mvh Susse
uuusch att du bor så långt bort :P

ja jag säger detsamma här=(
ja det är skåne eller blekinge va?

ska du slkata kaniner ursch vad hämskt .. du ska väll inte döda dina jättar?

Jag kan frysa in och leverera på utställningen i lanskrona om det passar.
#4 Jag ska slakta ungarna efter mina jättar. De är uppfödda för köttets skull. Föräldrarna slaktar jag inte.

#5 det var ju smart att föda upp sin egen barf mat men jag skulle själv nog inte klara det.

Köttet är till mig. det är bara allt det oanvändbara som är tänkt till illrisar. Och är man inställd redan från början vad man avlar till så är det inga problem, i alla fall inte för mig.

#7 nej det är ju sant men jag kan tänka mig att dom stora skulle du ha svårt att avliva alltså avelsparet som du haft så länge
Att få med fryst kanin till katrineholm utan att det tinar lär bli svårt. Annars var det ju en god idé :). Kanin och smågnagare är ju vad många tror det bästa i barf-väg för iller…

#8 Inte en chans att jag skulle klara det. Det är mina gosingar. Storbölar bara jag tänker på det nästan.

#10 jo precis tänkte det att det är nog annat om man hunne fästa sig vid dom
riktigt smart! synd att du bor så långt bort bara, inget man skickar på posten precis ;)
Paulina

mums mums =9