Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 132 ggr
Smeagol
0

Iller männsikor se hit!!

Jag skulle bara vilja veta om det finns nå illermännsikor på denna sajt som kommer ifrån dalarna??

Eftersom jag bor däe själv vore de kul att få kontakt med lite folk härifrån. Har kollat på andra sajter men bara hitta ett fåtal som kommer ifrån dalarna men de har dock inte varit så aktiva i de sajterna som jag varit =(

Roxanne
0

Aj då, hoppas att det finns några då till dig  med :)

Illermänniskorna är så utspridda över vårat avlånga land Sveride xD Men det finns nog ganska många! Vi är ju nu över eller prick 200 medlemmar på iFokus, någr är som sagt inte lika aktiva :(( men hoppas det finns!

Madde
0

#0: Vi bor inte i dalarna men ändå inte så långt ifrån. Lindesberg bor vi i. Ligger 4 mil från örebro.

Såg att du bor i Mora. =) Det är ju bara 22mil. Det är ju ingenting. =)

Som längst har jag och chrille åkt 31mil för en illerträff. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

elinn
0

Vi har oxå ungefär 20 mil till Mora, inte så långt alltså. Vi bor i Gävle =)

Smeagol
0

ja men till gävle är det ju inte så långt ialf! elin_n kanske du är sugen på att va iller vakt nån gång om det behövs?? Det är ju ett stort problem för mig att få iller vakt! Eftersom nästan alla jag känner är rädd för smeagol!! Det är ju också en andledning till att man vill träffa männsikor som bor i dalarna. Sedan är det ju även kul om det finns folk som bor i närheten som man kan träffa och så. vore väl även kul för smeagol om han fick träffa en annan iller!!

Roxanne
0

#4 ååh jag vill vara iller vakt Skrattande jag vill ha en iller och som du kanske INTE vet så har jag läst om illrar en längr tid, i några år nu, och iår fick jag reda på att jag inte skulle få nån iller men då får väl jag passa andrasSkrattande

Smeagol
0

Roxanne såg att du bodde i Järfälla…vart ligger det?? Hade ju varit jätte bra ifall man behöver illervakt!! Kan ju bli aktueltl i Augusti. Men vi kan ju snacka mer på Gb om det.

Roxanne
0

#6 Det ligger i Jakobsberg :D om det säger dig något? Fundersam

Men åååh vad glad jag skulle bli om jag fick passa din iller :D

Grisknorr
0

#7: Men åååh så du bor i stockholm Roxanne? Prima.. Skaffar du en iller så kommer jag och hälsar på!

Roxanne
0

#8 men vännen, jag fick ingen iller, men nästa år kanske =D

då är du varmt välkommen Skrattande

Grisknorr
0

#9: Man tackar, man tackar! Ska se om jag tål illrar, den 5e på träffen, ska bli så spännande =)

Roxanne
0

#10 jaa då ska jag få träffa dig! Skrattande

Grisknorr
0

#11: Hehe, jepp!! =) Jag heter Tina förresten, om du eller någon undrar

Roxanne
0

#12 okey Tina Skrattande

Faxlin
0

Jag bor ju inte så långt från Elin heller. Och vi har ju träff i Gälve den 22:a, hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roxanne
0

Yeees Åsa e tillbaka! :o Skrattande