Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 834 ggr
Lenore
0

OT Många gravida!

Är det bara jag som tycker att det verkar som att graviditet sprider sig som en epedemi i illervärlden just nu? Väldigt roligt iaf!

Vem här inne har smittats? Jag har iaf! Är i vecka 11+4 idag. ^^

Telefonkontakt
0

Hehe, jag är smittad! vecka 21 :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Trissan
0

GRATTIS må jag säga! :)

haha, jag e bara 15, så det dröjer ett tag innan jag får bebisar ;)

FerretCrow
0

jag är oxå en smittad är i vecka 30=)

tokage
0

Ojoj! Ja säger som Trissan :'D, är bara 15 så det lär dröja ett tag :').

Vill dock inte ha barn, eller ja, inte än, hihi :').
Cinkajou är tillräckligt med småbarn för mig, HAHA!

Men grattis till er alla :D!

FerretCrow
0

#4 haha ja 'r man 15 år som ni räcker det nog med iller=) men att äga iller lär ni er lite innan ni får busiga små barn=P

pyronella
0

jag räknar ju stenhårt med att det kommer att vara en baggis att vara mamma nu när jag vet hur det är att vara illermamma… =/

Satmaran
0

Grattis till er alla smittade av denna fantastiska åkomma.

Illervalpar i all ära, men inget slår en valp av egen ras så att sägaSkrattande.

Lycka till!!!

Telefonkontakt
0

#7 jag måste nog säga att illervalparär mycket sötare än människovalpar ;)

TanjaS
0

Jag blev smittad förra året och epedemin kom ut 071121 William Leon heter han :0)

Men måste säga att illrar låter mindre… Och kan erkänna att jag kallat mig matte inför sonen ibland…

Miss-Me
0

på min skola är det många som är gravida.  minst 3tjejer i nian och nicol ska inte ens säga till pappan att hon är gravid. minst 2 lärare är också gravida :P

men hon ena tjejen visste inte att hon var gravid förän i 8månaden, så hon kunde inte göra abort.

själv så tycker jag att dom är allllllllllldellllllse för unga.

FerretCrow
0

#10 tyvärr kommer inte tjejen att kunna undanhålla för sina föräldrar att hon är gravid. berättar inte hon måste dom på mödrarvården/sjukhuset berätta detta då hon är minderårig.

Telefonkontakt
0

#10och jag tyckte att jag var ung på ina 20 år :P

sarae
0

Ingen smitta här! jag är vaccinerad, och sedermera imun :P

zickan
0

#10  shit vara fast med en puke larv innan man ens är torr bakom öronen. Verkligen förstöra sitt eget liv. Hoppas de tänker på abort eller nått. Hade en tjej som blev gravid i nian och bara därför blev flera gravida för hon var populär, blev typ mode.
De sitter ju fast hemma och kan inte gå ut och ha kul. nej inte kul med att tigga pengar från socialen redan i nian. tycker verkligen synd om dom.

jag är 23 och fortfarande äklad utav barn. Är själv alldeles för ung att ens fundera på tanken. Har varken fast framtid eller bra inkomst att ge ett barn ett vettigt liv

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

DG
0

Jag är också gravid i vecka 36+0 :)

Hayley
0

#13 haha då verkar vi vara två som fått detta vaccin =P

Trissan
0

grattis till alla som ska få bebisar, men som Tokage sa så håller jag mej till min iller sålänge ;)

Sara
0

Mina illrar är mina bebisar. Jag är nog en av dem som inte kommer att skaffa egna barn.

Har pojkvänner barn så är jag gärna plastmamma men nej tack till att vara gravid och föda.

Sara

Wiizy
0

Haha, "jag är gravid!"

Nej, hm… är ju bara 12 så det dröjer många år för mig.

Kul med bebbar ;)

Lenore
0

#14 Det behöver inte gå åt helvete bara för att man är väldigt ung när man får barn. Många klarar det hur bra som hellst och ångrar sig inte en sekund. Men visst är det bästa att vänta tills man har gått ut gymnasiet kanske, men jag tycker det är lite hårt att säga att dem förstör hela sitt liv.

TottsiGirl
0

#13 & #16 anser mig oxå vaccinerad.. Ja tycker forfarande det är synd att de där med storken inte funkar tycker jag hade varit en bra lösning för mig i framtiden tycker ja:P

#14 Tycker inte helelr man ska säga att dom förstör sina liv alla har vi ju olika mål och intressen med våra liv, vill man ha barn och känner att man ska klara av det så tycker jag det är helt ok att skaffa barn vid ung ålder.. Dom kan ju lika gärna anse att det är vi som inte skaffar barn som förstör våra liv så det handlar ju mycket om vad man har för intresse som sagt :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Fruttisen
0

Blä för barn, och blä för mammor som har skrikande ungar utan att ens säga till dom!! Är ju kräftskivan som brukar åstadkomma mest barn, eller?

smurfb
0

#14, håller med dig. Har man inget vettigt jobb ska man inte skaffa barn!

Telefonkontakt
0

#23 vad är ett vettigt jobb då?

Fruttisen
0

#24 Vettigt och vettigt. Man kan ju åtminstone vänta med att skaffa barn tills efter ens föräldrar är lagstadgade att försörja dig?

FerretCrow
0

#23 ja precis vad är ett vettigt jobb?

Telefonkontakt
0

#26 kände du dig också träffad? :(

FerretCrow
0

"27 ja ganska rejält. har inget jobb alls jag då jag inte kan jobba eller ens söka för min foglossning och min kille har ju precis fått ms så han är sjukskriven så då är vi alltså värdelösa föräldrar och bör inte ha barn =P

Theres
0

Jag är också vaccinerad! Skrattande Jag har speciellt vaccinerat mig mot att få den där smittan när det helt plötsligt finns en till person att tänka på… pojkvänsvaccin Förvånad

golf.ifokus.se

Telefonkontakt
0

#28 Ni behöver ite vara dåliga föräldrar för det! Jag är timvikarie och byter arbetsplats varje dag ibland.. Och det anser folk gör mig till en dålig blivande förälder, men vafan, jag jobbar ju.

Jag hatar sånna som ser ner på oss som ska ha barn som inte har fasta tjenster med 20 000 i månaden före skatt!

FerretCrow
0

#30 ja men nu detta som skrivigts här är ju till dom som inte har jobb och det har ju inte vi. lite svårt för mig att bli ogravid nu i vecka 30…men men låt folk tro vad dom vill dom skulle tänka annorlunda i våran sitts

DG
0

Jag kan säga så här, själv har man ju fast anställningen, som maken också.
Men min lillasyrra fick sin barn när hon var 17, helt oplanerat med en värdelös kille.
Hon hade ingen jobb då, bodde hemma. Men hon fixade lägenhet och började plugga strax när barnet hade födds.
Nu är lilla dottern 4 år gammal och helt underbar. Min syrra har köpt hus med sin sambo (som inte är far till barnet) några år tillbaks.
Nu planerar det småning om skaffa barn (andra för min syrra, första för sambon).
Så om man vill så går det.
Men man får dra ner massor för barnets skull. Och man hinner få jobb sen när barnet blir större.

Telefonkontakt
0

#31 precis. Man fixar det bara man vill. vi trodde att vi skulle vara arbetslösa båda två när vår komme ri slutet av juli, men vi har fixat jobb båda två av en slump och större lägenhet också. Har hört alla fördomar om sånna som "oss" och nu när de vet att vi fixat allt så vågar de inte säga något. Jag blir så arg!

FerretCrow
0

#32 jo där är det ju bevis på att det går bara man vill. hon som blir gudmor till våran bebis fick barn då hon va 14 och hon bor i en super flott lägenhet nu och pluggar och jobbar extra och ungen är hur gp som hellst.

#33 jo precis det går bara man vill. vi får oxå höra en massa skit men jag kan inte ta ett jobb och inte killen heller men killen ska kanske börja en provpraktik på måndag iaf och se hur det går i och med att han mår så dåligt psykiskt.

KerstinL
0

Grattis alla babymakers ; ) själv så har jag gjort mitt för befolkningen, 4 är mer än nog… ibland när "bebistarmen" skriker så får jag påminna mig om att dom blir tonåringar, vare sig man vill eller inte, hehe.. Men är det nån som behöver barnvakt till en liten yttepytte så är jag inte speciellt svårflirtad ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

FerretCrow
0

#35 du kan inte flytta närmare mig då =P

KerstinL
0

ja, det är ju en liten bit till ånge… men får ni för er att "göra sthlm" sen så vet ni vem ni kan ringa Flört

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

FerretCrow
0

#37 jo precis eller så får ni komma på våran träff vi tnkte ha i augusti

TanjaS
0

Kerstin ha fått snusa på min son… Han kommer på STIF årsmöte med så vill ni se världens sötaste lilla kille så får ni masa er dit…

Det är en omställning till att bli mamma. Man hinner ingenting nästan. Fördelen med illrar är att de låter inte så förbaskat som en hojtande bebis.

De där med jobb och sånt… Vad är fördelen med en ung eller äldre mamma…. De är nog individuellt… Även om man har jobb idag så kan de innebära förändringar imorn att du ej har jobb. Man vet aldrig vad livet kan innebära… Vi får leva i nuet…

NU GORMA SONEN!