Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 253 ggr
TottsiGirl
0

Kraftigare nackskinn?

Hejsan!

Har en liten fråga/fundering. Ni som har/har haft brunstiga honor har ni märkt någon skillnad på deras nackskinn när dom blev brunstiga?

Tyckter att Fiona har fått ett kraftigare nackskinn nu sen hon började bli brunstig men det kanske bara är jag som inbillar mig..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

LiindaLarsson
0

putt

ferretgirl
0

Tikar har nog överlag lite tjockare nackskinn, detta då pga att de ska bli parade. Och en parning är inte så nätt vill jag lova, trots ett lite tjockare skinn så skriker oftast tiken. Vet att mina gör det, speciellt om hane biter på samma ställe hela tiden. Har precis parat en av mina tikar, och hanen bet hela tiden på samma ställe nedanför hennes vänstra öra. Så hon är ganska så sårig där nu, men som tur är läker det för hållandevis snabbt.

TottsiGirl
0

För de ja reagerade på igår va att ja tyckte att de kändes som om nackskinnet blivit kraftigare sen hon började brunsta.. om nackskinnet verkligen kan ändra sig elelr om ja bara inbillar mig..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Aviendha
0

det är väl inte helt omöjligt. första gången hon går i brunst?

I så fall kanske hon börjar utveckla ett tjockare nackskin nu för att klara av ev parning bättre som #2 sade.

TottsiGirl
0

#4 Jo de e hennes första brunst, tycker oxå de verkar logiskt om dom i samband med brunst fick kraftigare nackskinn men eftersom ja inet hört nått om detta tänkte ja att ja måste fråga och höra vad alla andra har för erfarenheter

Fruttisen
0

Har du tagit på nackskinnet mycket innan? Jag menar, kan det kanske inte bara vara lite fläskigare ifall vinterskruden sitter kvar?

TottsiGirl
0

#6 Nje de beror de inte på har kännt på nackskinnet mycke nu under vintern då dom haft skabb tidigare så de beror de inte på heller :S

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här såg Agnez ut när de hade hållt på med parningen i 2 dagar. Agnez skrek ganska så mycket under 3 och 4 dagen då han bet på ett och samma ställe hela tiden.