Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 184 ggr
Aviendha
0

OT Kreativ

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade lite att göra, eller rättare sagt, jag drog mig för att plugga och ville göra något annat, så jag målade en tavla..

Nja, så mycket måla var de väl inte, men fäste ett par fjädrar (samlat nu när nymfisarna ruggat) och jag tycker att det var lite kreativt ;)

Vad tycks?

pyronella
0

den är jättefin! =) riktigt bra idé med himmel och vinge!

Aviendha
0

Tack =) Det kanske kunde ha blivit bättre, men jag har aldrig sett det förut, eller gjort nå liknande, så jag visste inte ens om de skulle fästa. Den är i oljefärg, och ut mot kanten kan man se att färgen gått igenom fjädrarna lite..

Hade tänkt ha baby-blått, men hade för lite vitt hemma..

FerretCrow
0

snygg riktigt bra fantasi=P

Norrskenets
0

va fint=)

pyronella
0

alltid skoj attse vad andra gör. jag målar också, gav både min far och min yngsta syster tavlor i julklapp. dessa var i olja, men annars blir det mest blyerts. nej, det finns inga bilder! ;)

Aviendha
0

#5 jag kan inte säga att jag målar mycket, och absolut inte att jag hartalang (kan inte ens rita en streckgubbe och är grymt avis på de som kan)

men det är ett roligt tidsfördriv när lusten faller på, även om jag kastar det mesta efteråt..

Too bad ;)

Sara
0

Jättefräckt!

Tycker om tavlor som rör sig utanför ramen.

Sara

Sara
0

Änglar är ju väldigt populära nu och det hade blivit en fräck änglatavla om du använde fjädrar som vingar.

Sara

Aviendha
0

#8 jag funderade på det, då jag gillar vingar (oavserr om de är ensamma, på änglar eller liknande) Men birdien hade inte ruggat nog för de o jag ville inte vänta..

får väl skicka in fågelskrämman aviendha så kan man  nog få ihop lite hehe *skämtar*

JonasW
0

Ja var lite kul ideé, jag själv pluggar konst & gillar att folk är kreaktiva!

Jonas

Ceciliaolucifer
0

#0 Kan du inte göra en likadan tavla som speglar den du har gjort nu? så det blir typ änglavingar?

Aviendha
0

#11 Bra idé =) Får vänta lite tills den andra fågeln ruggat tillräckligt så kan båda vara representerade Cool

Fjädrarna är från den vita som ni säkert ser, men jag har redan många snygga spräckliga och grå/gul randiga från den grå..

JossanH
0

mycket fiffigt att göra en tavla av sina gojjors ruggade fjädrar!

#10 skitläckert!!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

pyronella
0

man kanske skulle sticka en tröja av allt jäkla hår illern fäller just nu? om man nu ändå borde återvinna.

Aviendha
0

#14 jag läste om en tjej som kardade allt hår katten fällde o gjorde små möss av dem..