Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 220 ggr
Aviendha
0

Ett av de vardagliga problem..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..man kan stöta på när man har iller.

Jag kom hem och var helt plötsligt jättesugen på banan, går inte att förklara det suget jag kännde. I förrgår var jag o köpte några bananre för jag o några vänner skulle göra marängswiss, och jag visste att jag hade en ynka stackare kvar hemma.

Börjar leta bananen, den låg ju inte på bänken där jag lämnat den. Tittade i skrivbordslådan, och där var den.. Stunt-illern Aviendha måste på något magiskt sätt ha flygit och hämtat den innan hon gömde den.. Jag gillar bananer som har lite grönt kvar, denna såg inte mysig ut…

Norrskenets
0

Ett riktigt kraffs konstvärk

Aviendha
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ett fynd jag gjorde då jag skulle mata fåglarna..

Aviendha
0
FerretCrow
0

nej go tjejen.

Aviendha
0

Hon är bra söt.. Här är en video när jag "konfronterade" hennes tjyveri ;) http://www.youtube.com/watch?v=2O4lA5mtTHk

ThereseBergqvist
0

HAHAHH…Låter precis som nått syrran skulle kunna hitta på!! ;) Dom är inte dumma dom små liven ;)

Aviendha
0

#6 ne, visst är dom inte? Funderar nästan på att åka och läsa av chippet på tösen, så jag vet att jag har rätt här hemma ;) de verkar ju vara lika i allt dessa små kamikaze-töser ;)

ThereseBergqvist
0

Hahah!!! ;) Jag har iaf en sjuttans bra klättrare oxå! Har man bra byxor, gärna mysbyxor så klättrar Skorpan lätt upp till bänkskivan för där ligger ju brödet! Oskyldig

FerretCrow
0

snacka om söt film

Aviendha
0

#8 jajjemän. och de kan hoppa som gräshoppor med, och klättra på de mest omöjliga ställen..