Ett av de vardagliga problem..
..man kan stöta på när man har iller.
Jag kom hem och var helt plötsligt jättesugen på banan, går inte att förklara det suget jag kännde. I förrgår var jag o köpte några bananre för jag o några vänner skulle göra marängswiss, och jag visste att jag hade en ynka stackare kvar hemma.
Börjar leta bananen, den låg ju inte på bänken där jag lämnat den. Tittade i skrivbordslådan, och där var den.. Stunt-illern Aviendha måste på något magiskt sätt ha flygit och hämtat den innan hon gömde den.. Jag gillar bananer som har lite grönt kvar, denna såg inte mysig ut…
Paulina

Ett riktigt kraffs konstvärk
#1 japp
Paulina

nej go tjejen.
Hon är bra söt.. Här är en video när jag "konfronterade" hennes tjyveri ;) http://www.youtube.com/watch?v=2O4lA5mtTHk
Paulina

HAHAHH…Låter precis som nått syrran skulle kunna hitta på!! ;) Dom är inte dumma dom små liven ;)
#6 ne, visst är dom inte? Funderar nästan på att åka och läsa av chippet på tösen, så jag vet att jag har rätt här hemma ;) de verkar ju vara lika i allt dessa små kamikaze-töser ;)
Paulina

Hahah!!! ;) Jag har iaf en sjuttans bra klättrare oxå! Har man bra byxor, gärna mysbyxor så klättrar Skorpan lätt upp till bänkskivan för där ligger ju brödet! 

snacka om söt film
#8 jajjemän. och de kan hoppa som gräshoppor med, och klättra på de mest omöjliga ställen..
Paulina