Bilder sen igår hos Roxanne!
Igår så åkte jag hem till Roxanne och sov där, typ.. snacka om att dom är bland odm mysigaste människorna som finns! hihi, hur mys som helst var det! *fast jag kände att jag var lite ivägen, jaja*
Aw, HAHA, juste, nu påminde Roxanne mig om vääärsta pinsamma grejen! Jag frågade vart kattlådan var så att pälsen kunde låna den, hon ba-"där inne, den dörren som är stängd" och pekade på toalettdörren och jag gick glatt dit och öppnade dörren och så satt hennes mamma där!!!!!!! ååh, guud vad jag skämdes, och Rox bara skrattade och jag skrattade och det var så pinsamt!!!!!!!!!
Men som tur så kom hennes mamma in och sa att det inte alls var pinsamt. Så träffade han katterna och det gick.. rätt bra, haha, kanske inte så bra då :p
Och dagen efter gick vi på promenad och det tyckte jag var rätt jobbigt eftersom jag hatar att gå ut och gå xD Vi var ute typ.. två timmar! Det är lagom mycket motion för mig på hela veckan, haha, jag är lat, jag vet :p
Jaja, nu kommer lite bilder, blev några styckna fast min kamera är helt cp och sönder><
Jättemör bild jag vet. Roxanne och pälsen som busar->

Vad synd att bilderna var så mörka. Jag ser nästan ingenting. ;-(
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
men mysigt det man ser! =)

DOM DÄR BILDERNA PÅ MIG VISSTE JAG INGENTING OM! NÄR TOG DU DOOM?
TAAA BOOOORT! HUR FULA SOM HÄÄLLST!
ååh jag är ju såå fuuul 

och igen

ser ut att vara en riktig livsnjutare :D
sötare än socker.

men hur är amrnai då? är han också så+

Hur reagerade missarna då? :)

#23 dom fräste! men den gick det bara bättre och bättre!

Hehe, okej ^^ Bra att det gick bättre sen då :) Presenterade Lea för min hund för någon dag sen ^^

#25 och hur gick det då?
säg inget läskigt nu 

#26 Haha, nej hon lever och är oskadd ;D Först blev hunden rädd och hoppade bakåt när hon nosade eller slickade på hans tass eller vad hon nu gjorde, sen ville han leka. :P Men han är ganska stor jämfört med henne så han fick inte leka med henne. :P Han väger typ 45 kg och är jätteklumpig och vild och så. :P Ska låta dem träffas lite till och nosa på varandra sen ^^

#27 okej PJUUUH! jag vågade inte läsa först :P:P haha men ååh hunden väger lika mycket som mig =/ jag försker att gå upp i vikt men jag kan inte! det händer ju INGENTNG! men trotts allt när jag började äta lite fruost så gick jag upp 2 kg på 2 månader *STOOOOOOOOLT* haha men då sa min skolsyster; Roxanne! Det gör INGENTING om du går upp 10 kg till! det vet du va!? fan jag fick nästan tårar! =/
aja återgå till ämnet! vad kul att det gick bra då, mn katt vart också lite räd dårå och fräse och fegade ur och gick därifrån ^^

Åh vilka fina bilder. Ni ser ut att ha haft en toppenträff alla tre =)

Vilka fina bilder ni har. Även om det inte kan bli annat än fina då man knäpper på en sötnos som NallePhu.;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#29 jag hade det skit roligt ;) hihi* det är inte ofta som jag får träffa illrar
och så kommer en iller hem till mig och bor här! *lyyyckliiig* 

#30 naturligtvis! han är grymmt sööt!

meh, du ska ju tycka att det är grymt roligt när jag kommer och bor där! :P maha, nädå, jag är rätt tråkig faktiskt.
#29 jupp, det tror jag nog att vi hade. Det är så härligt att se att folk gillar min Phu, som t.ex. Roxannes mamma när hon höll i honom så mycket och pussade på honom, när hon faktiskt innan inte gillade illrar.
#30 hihijaa, han är för söt min älskling! det är bara synd att bilderna vart rätt kassa><
Känns lite tomt i rummet nu när ingen är på stolen och ska försöka ta sig upp. Fast han är ju bara ute på promenad, men det är otroligt hur mycket man kan sakna en sån liten buskorv!

#33 du gör mig avis nu! 

#28 Hehe, nej. Jag väger mellan 41-43 kg så han väger mer än mig ;P Försöker också gå upp i vikt och min pojkvän hjälper glatt till. Han är en riktig mästerkock ;) ^^ Ska du få en iller då? :)

väger du 41 kg?

#36 Hehe ja, jag pendlar mellan 41-43. Men ibland är jag uppe i 45 och ibland nere i 38 så det är väldigt olika ;S

#37 hur gammal är du?
hur kommer det sig? jag stiger sakt med säkert ^^

#38 Jag är 17. Jag vet faktiskt inte. Hade problem med magen när jag var liten och fick ligga på sjukhuset och så flera ggr. Nu så är det så att jag antingen aldrig blir hungrig eller så blir jag mätt på en gång ;S Men jag bor med min pojkvän och han är duktig på att slänga i mig mat så. Riktigt duktig på att laga mat också ^^ Vi får väl se, men jag hoppas att jag går upp i vikt iaf.
De som lämnade Lea till mig hade pratat med min pojkvän. De sa att jag var söt, men smal som illern ;P

#39 aaw okej då får du lycka till
Det kommer nog gå bra med en mästerkok i köket :D