Ferret nation
tror bara att det är AMHS som säljer dem här i sverige
Jag har en sån bur. Den kommer från ahms. Tror jag gav 3600 för den.
Vad har du tänkt att ha den till? Hemma, på utställningar?
Jag har haft med mig min bur på 1 utställning och på sista så valde jag att inte ta med den då den är väldigt svår att plocka isär och sätta ihop.
Fick in den i min V70 isärplockad på 3 delar. Men då får man inte plats med så mycket mer efter det. hehe.
Ska du bara ha den hemma så går det. Jag har min i vardagsrummet med en dörr öppen jämt.
Dock så önskar jag att jag hade en bättre bur att ta med på utställningar. En som är lätt att fälla ihop och så.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

reflektion- gallret är som i fågelburar.. inte lika lätt att klättra på- om man nu vill klättra ^^
Har för övrigt inte sett buren innan.. :)
Klättra hur menar du då?
Här hemma klättrar frank upp på buren. Ställer sig där. Poppar lite grann, sen så går han ner igen med huvudet före. Helt sjukt vad han håller på med. Men han går inte att stoppa.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#4 jag tycker det ser brett ut mellan de horisontella pinnarna.. ser inte omöjligt ut- men det känns som om det skulle vara lättare om gallret var på andra hållet.. , så det blev mer att sätta tassarna på..
Skickligt att klättra med huvet ner!! Här hemma backar vi, som en bebis ungefär.. :P

#1 ja det verkar ju så :/ den finns på ferret.com där dem är betydligt billigare en amhs. Men det går nog inte att beställa hit, och om det nu går så blir nog frakten så dyr att det inte lönar sig ialla fall.
#2 Jag ska ha dem hemma. Tror mina skulle gilla den jättemycket. Skönt att kunna stänga till om man ska vädra eller så också.

#6 ett tipps är att göra en egen i så fall =P billigare samt att du får dem exakt som du vill ha den =)

#7 det verkar svårt :P iaf om den ska bli lika snygg

näädå, vi har gjort en "bur" av ivar hyllor från ikea. don´t worry den står öppen! illrarna kommer och går som dom vill där inne. däremot så tyckte vi det vr enkale samt billigare =P "buren" tjänar även som "altare" åt illrar vi haft, valpsaker när vi inte har kullar, medecinskåp till illrarna samt handduksskåp och godisskåp =P tyvär harjag ingen bild på den :S
#6 Finns många återförsäljare i tex England och då brukar ju inte frakten bli såå dyr men jag vet inte exakt hur dom ligger i prisskillnad om man jämför med i Sverige…
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."