Idag blir det storstädning!
Ja ojojoj vad det ska städas (lägg märke till att varje gång jag storstädar så städar jag åt illrarna/råttorna… ALDRIG åt mig själv :D).
Ska nog börja med att sy in Denvers koppel så han inte kan smita.
Sen ska jag sätta upp min fina linbana i trädgården (överlycklig Melwin) så de kan springa hit och dit hur de vill _(Epona kommer ligga under trädet och längta tills hon får gå in).
_Så luftar jag lekstugan lite medans jag gör råttburen så klinkist ren så man kan äta ur den.
Sen till den riktiga storstädningen med swivel sweeper och skurmopp! Nytvättade filtar och leksaker =)
Kloklippning står nog på schemat också förresten!
Vad ska ni göra idag?
golf.ifokus.se

här hemma blir det att dammtorka i massor. stor städade illrarnas rum i förrgår och det var nästan så att jag skurade hörnen med en tandborste=)
så idag ska jag torka av hyllor och brydnader sen ska det donas lite mer

Här är det städat alla dagar :) Idag blir det att åka ner till sjön och rasta illrarna lite. Vet iof inte om jag vill visa dom ut med tanke på hur dom ser ut, haha- fällningen är i full gång och dom ser inte kloka ut. Massvis med päls på vissa ställen, å kala på andra. Sen blir det att hämta nya köksstolar! Ikväll blire alkohoooooool :)

#2 åh vad gott det skulle vara med en cider=(
Dammtorka,vattna blommorna (har en snäll iller än så länge som inte går upp fönstren.
Sedan blir det melodifestivalen skall hämta upp Aztechs illrar också när sonen sover (han och Malte trivs inte ihop)
Blir troligtvis lekplatsen med Mimmi & sonen också.

Haha, jag satte Denver på samma linbana som Melwin och Epona… då blev Melwin jättesur och skulle spöa Denver, men Denver sprang runt runt så Melwin inte fick tag på honom. Sen började Denver skrika och gick in i osten som jag har satt har ut (Melwin och Epona var redan där inne), sen tillslut så mobbade Denver ut Melwin med sitt skrikande så Melwin fick vara utanför fast det egentligen är han som är boss :P Men nu ligger alla tre i osten =).
golf.ifokus.se

#5 stackars denver. hur länge har du haft honom?
jag har städat här hemma. ikväll blir det utgång å bowling med tjejkompisarna :)

#6 Mer synd om Melwin som fick vara ute när de andra två gottade sig i osten ju. Har haft honom i 5-6 månader.
golf.ifokus.se

#8 ja men har det löst sig med den gamla ägaren nu då?

#9 Jag träffade henne igår på Kvantum och hon ska komma och hälsa på nästa vecka.
golf.ifokus.se

#10 okej men hon har slutat bråka om att hon ska ha tillbaka honom?

Ja, hon har ju inte hört av sig sedan oktober så…
golf.ifokus.se

ja men det är ju bra. sj gör man två läger här hemma nu=(

NU är jag klar för dagen =) Ska bara ge råttorna deras hus… De har fått medicin så nu kan jag gå och duscha äntligen, för jag stinker verkligen illerråtta :P
golf.ifokus.se

#14 hehe ja man luktar inte gott efter att ha tok städat en hel dag=)

jag har städat, har hållt på sen två… äntligen klar.. eller iaf tillräckligt klar.. nu ska jag inte göra många knop, sitta här och vänta på jonathan som kommer hem inatt någon gång
jag städade hela dagen igår, idag fick illrarna besöka min bror, så när jag hämtade dem sedan var dem så trötta att dem bara sov.

#17 varför va dom hos din bror?
Han ville ha dem över dagen och leka med dem :) Dem skulle sova över där, men mamma sakande dem för mycket ;)

hehe vad gulligt att morbror ville ta dom=)
Hehe, javisst :) Han är mitt ändå hopp om att mamma ska kunna fira midsommar också, svårt att skaffa illervakt, mycket lättare med kattvakt. Hihi.

jo kattvakt brukar inte vara några problem. här har jag svärmor som tar illrarna om vi åker bort