Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 199 ggr
Roxanne
0

Evita behöver sällskap

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min underbara chilla Evita är ensam. Då en chilla inte ska vara ensam behöver hon nu flytta till någon som redan har en chilla eller tänker skaffa sig en. Jag själv får tyvärr inte ha felr än ett djur och är alltså förhindrad att ge henne det liv hon så väl förtjänar. Hon är min prinsessa så jag har som krav att få hålla fortsatt kontakt med henne även hos den som tar över henne.

Rätt hem är VIKTIGARE än pengar!

Roxanne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och en bild till …

Faxlin
0

Hon är så söt din Evita. Känns bra att du ser till hennes bästa. Tycker det är så tråkigt att många zoo affärer nte tänker på att informera om att chillorna inte trivs som ensam djur.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roxanne
0

#2 det gjorde inte dom här heller! Hon skiljdes från sin kompis i en zoo affär! visste jag detta så skulle jag ha tagit med den också! Nu gick jag ju inte och skaffade en chinchilla och inte visst någonting om dom! men jag var ju hemma hos min kompis Snadra och höll i dom och hon berättade saker om dom och så!

Faxlin
0

Hoppas du hittar ett bra hem åt henne i alla fall. ;-)
Vet ju att det är fler här inne som har chillor. Kanske finns någon som kan ställa upp och ta lilla Evita.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roxanne
0

#4 hoppas GråterGråter

Madde
0

Du kommer garanterat hitta ett fint hem till dina chinchilla ska du se. =) Om inte annat så kanske någon här inne kan förmedla mellan dig och ev. någon som är intresserad. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Roxanne
0

#6 hmm, kommer att vara underbart att ha kontakten såhär på iFokus! så man kan kolla in bilder och höra hur hon har det min älskling! aaaw jag får tårar!

Roxanne
0

hmm, kanske ingen vill ha henne!

Roxanne
0

hmm,

cannaydia
0

ja jag som tar emot alla möjliga djur, bör inte ta emot gnagare sorten, elelr flygfä sorten för mina illrar är inte så snälla mot sådan a djur;-)

Så för hennes skull e hon nog glad om hon slipper mej:-)

Hoppas du hittar henne ett bra hem, annonserat henne någon annantans?

Roxanne
0

#10 ojsan, hur många djur har du och vad för djur? Förvånad

Tack ändå. :)