Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 1587 ggr
[tiiia]
0

Ikea hänger med :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ikea verkar ha fattat att Djur är viktiga i de flesta familjer och har visst börjat satsa på ett bredare sortiment till våra fyrfotade vänner :)

kan dessa passa till en illers hem tro ?  (vet ej om dessa varit med tidigare)

"soffa" 

ngt snyggt till "köket" 

en hängare som får "göra hundjobbet" 

en egen matta 

ngt att slipa klorna på

ett eget "badrum"

en söt leksak 

/ Tia och Dior

http://www.iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=cf4b4575-948a-4335-806e-587a3d0ac1bb&Filename=Dior_010%20copy.jpg

Velsan
0

de har även mycket mer grejer :) kuddar, korgar, krypin tält mm

Sara
0

Ikea är ett paradis!

Sara

Velsan
0

jag föredrar ändå rusta å öb :P

skrollan
0

ja, håller med :)

[tiiia]
0

test rum :) http://www.iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=60819571-d4a8-4951-9108-10e2b2bf6549&Filename=diorrum%20copy.jpg

Norrskenets
0

tufft hehe

[tiiia]
0

jovisst rusta och öb har vissa grejer billigare, men endel grejer finns inte där som finns på ikea. Dessutom så tycker jag att det är lite tråkigt att de flesta grejerna där är i massa starka superklara neonfärger eller fulla med tassmönster som jag tycker blir lite malplacerade hos mig iaf. Då satsar jag hellre på ngt som smälter in lite mer.

[tiiia]
0

test 2http://www.iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=18ee105a-a704-44b1-b768-2125d719b33f&Filename=diorrum2%20copy.jpg

skrollan
0

mycket fint ju :)

Tesan
0

Hi,Hi!

ThereseBergqvist
0

hahah!! Kul å se lite fantasi! :P

Skorp hälsar så mycket till brosan!

TanjaS
0

#5 #8 Hehe vilken modell :0)

Jag har själv innan haft sängar med sänglådor under innan så jag har haft överslafen i min och illrarnas tvåvåningssäng :0)

TanjaS
0

Har även en docksäng från ikea i trä men de föredra att sova i en trälåda

[tiiia]
0

#11 Diåren hälsar tillbaka :)

Sara
0

Putt till skrollan

Sara

[tiiia]
0

puttar igen kanske? ;)

babsan
0

tror ni soffan finns kvar ?? :D

skrollan
0

soffan finns kvar, iaf i linköping ;)

babsan
0

men i kungens kurva då ;) ?

[tiiia]
0

det ska gå att se på www.ikea.se klicka på produktbeskrivningen och sen väljer du vilket ikeavaruhus du vill se om produkten finns på :)

babsan
0

okey =) tack, ska kolla om ja hittar nåt ;)

babsan
0

åhh, den finns kvar =D då måste vi åka dit å kolla på den :P….hoppas den inte e för stor bara :P dom måste ju komma upp oxå ;)

NoraDede
0

tufft=)

[tiiia]
0

#22 köpte du en sån sen?

tessa
0

Den här får jag snart hem.. =) Om den inte tilltalar gangstrarna, så får pappas feta katt den ;)

pyronella
0

jag köpte en sån där hängare i form av en hundsvans, men inte för att hänga saker på den utan för att den har perfekt "tuggmotstånd".
den höll faktiskt i två dygn innan jag inte vågade låta honom bita mer (haft lite för höga vet.räkningar i samband med "goda saker att tugga på"), vilket är lite av ett rekord.

LiindaLarsson
0

nästan alla länkar du lagt in har funnits där en sommaren :) heheh  men bra att du la in det än då kram :)

[tiiia]
0

lade ju in dem i juli förra sommaren och då var det ingen som lagt upp dessa länkar på iller.ifokus ännu. så thats why