Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 229 ggr
elinn
0

Bajs på morgontidningen

Lördagkväll brukar innebära ett, två eller flera glas vin. Igår blev det två men det räckte tydligen för att glömma stänga innerdörren i hallen. Så när tidningen damp ner i morse så hamnade den givetvis i en kisspöl och sedan har någon satt sig PÅ tidningen för att göra ytterligare behov.

Kan någon påminna mig om varför jag älskar dessa små monster såå otroligt mycket?!?!

Bara jag som har det så här eller finns det fler som känner igen sig??

sarae
0

hahaha det finns en anledning till att jag sa upp min göteborgs post…insåg att jag aldrig skulle få läsa en tidning utan minst 3 kisspölar på om jag inte satt å väntade på den klockan 4 varje morgon

holtz
0

Haha.. Känner så väl igen mig.. Det är så här varje morgon, eftersom vi inte har dörrar att stänga bort hallen ;)

Mstar
0

Vi har sluppit det, vi hade lådan precis brevid lägenhetsdörren- och den användes hellre än posten. :P  Nu har vi brevlåda ute på gården..

skrollan
0

haha, förlåt :)
Vilken tur vi måste ha eftersom våra illrar skiter i om posten kommer.

skrollan
0

haha, förlåt :)
Vilken tur vi måste ha eftersom våra illrar skiter i om posten kommer.

Faxlin
0

Sååå skönt att ha brevlåda ute :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrollan
0

#6 haha, skryt då ;) hehe

Faxlin
0

#7: Skrattande

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Telefonkontakt
0

här får vi posten rätt ner i toalådan varje dag :P fattar inte varför de måste pricka så långt till vänster med posten varje dag

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

[jenkass]
0

hehe jag tänkte på detta häromdagen! lite kul är det, tur att mina går på låda ;)

oneisis
0

kan man inte ha en korg under brevinkastet?? bara tänkte.. Jag har ingen morgontidning så för mig är det lugnt… :P

FerretCrow
0

#11 korgarna kan illrarna klättra på och vissa har faktiskt lyckas smita på detta sätt

Telefonkontakt
0

#12 när jag flyttar så ska jag sätta en breclåda brevid dörren (om jag får) så sigge leker sönder posten :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Sarah
0

Vi renoverar för tillfället, det innebär missnöjda illrar tydligen. Bajs ÖVERALLT!

MimmieM
0

Jag har en korg till min post istället :)

Carpe Diem