Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 941 ggr
ThereseBergqvist
0

Förslag på mat?

Jag kommer få hem en lite ventil om ca 3 veckor och jag har redan nu varit å kikat på illermat i olika affärer här i stan. INGEN har någon speciell mat för just illrar. Jäkligt konstigt tycker jag…

Har hört att det även går bra med kattmat fast för kattungar? Kan de stämma?

Vill gärna ha tips på vad man ska kolla efter när de gäller innehållet och gärna några namnförslag på nån bra föda.. eller varför inte nån sida där man kan beställa :)

Hoppas ni kan hjälpa mig!!

Ramnesgjengen
0

amhs-illertorg.se har tørrfor til ilder. De har vitalin som er ett veldig bra for som mine er veldig glad i, men jeg får ikke tak i dette foret i NorgeGråter

Siden du får en valp ville jeg ha gitt han rått kjøtt. jeg passer 3 ildere nå å de spiser rått kjøtt. Jeg gir dem ca 250-300gram kjøtt vær dag og de spiser detGlad Her får de kunn svine kjøtt, men jeg vet at dem får storfe kjøtt og kylling når dem er hjemme hos eieren sin.

Nea
0

Det stämmer att du kan ge kattfoder för kattungar antingen Royal Canin Kitten eller Hill's kitten. 

Om affären tar in ANF, James bellowed, eller vitakraft kan du be dem beställa illerfoder. Dessa märken skall ha illerfoder.

Vi använder Vitalin som är ett väldigt bra foder men det måste man beställa från amhs-illertorg då det inte finns någon annan som tar in det i Sverige.

Roxanne
0

Eller så kan du be djuraffärerna beställa in! =)

Madde
0

Det som är smidigt med Ahms-illertorg är ju att man får det hem till sig. =) Så brukar alltid jag beställa eller vid träffar och utställningar då man slipper frakten. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

#4: Det där med att ta det till en träff eller utställning är hur smart som helst för då slipper man ju frakten också ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roxanne
0

#4+#5 så det är så man ska göra sedan! :D

Faxlin
0

#6: Det är ju det billigaste sättet i alla fall. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roxanne
0

#7 då är det ju såklart! Skrattande

ThereseBergqvist
0

Vart och när är nästa träff/utställning då?? :)

Madde
0

Nästa utställning i sverige är den 7 oktober i skövde. Det är Iller-thriller som är då. =)

Nea
0

Nästa träff som Amhs kommer på är High Chaparall-träffen. Den är den 29 juli.

Madde
0

Hur kunde jag glömma bort den träffen. Ska ju dit själv. Hehehe. Generad