Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 228 ggr
LiindaLarsson
0

Snabba svar YRAN

Vart ligger den närmaste tågstationen som ska vara brevid yran :)

vart beställer man stuga?

finns det nån som kan hämta upp mig och min kille från stationen i så fall?

När börjar yran och när slutar den ?

FerretCrow
0

det är väl gävle du åker till och sen incheckningen startar 9-11 om man ska ställa ut sen bedömningen börjar elva och vet ej hur länge den håller på

LiindaLarsson
0

puttt vill vet allt om det jag frågar om :))))))

FerretCrow
0

ja men jag hjälpte dig lite iaf. ska du ställa ut töserna linda?

TottsiGirl
0

Tror det står i artikeln om Yran vart du kunde boka boende bla.. :) Efter vad ja har läst innan verkar de ju gå att ordna skjuts från tåget, är ju flera som erbjudit sig att hämta tidigare :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

sarae
0

gävle central, sen går upptåget från centralen i gävle, den tar man till älvkarkeö, sen e det bara ett par minuter till lokalen.

boende kan finnas på fiske campingen (länk i inbjudan) men jag vet faktiskt inte om det finns stugor kvar. Sen finns även hoell/vandrarhem på Älvkarleby turisthotell

LiindaLarsson
0

okaaaay :(

LiindaLarsson
0

jag hittade ett vandrar hem precis brevid yran men dom har stängt till den 9 mars =( finns det nån annanstans man kan.. åsa vart sa du att jag skulle ringa hittar itne tråden med det numeret som du gav mig :)

TottsiGirl
0

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

LiindaLarsson
0

men honhadde srivit i  nån trd ett nummer till mig

klarsferrets
0

till Älvkarleby fiskecamping  är telefon 026-72792

deras hemsida är www.alvkarlebyfiskecamp.se

LiindaLarsson
0

tack men nu pårgår det en röstning om jajg ska på yran eller utomlands :( kan inte bestämma så först till 10 :)