Sigge tränar som bäbis!

Jättefin barnvagn! Vart köpte ni den? :)
Jag ska beställa våran nästa vecka.

vad söt bild och vad fin vagn :)

#2 Den hittade jag på tradera, är en Focus duo (mindre känt märke) och kommer från anna och axel i Tranås (östergötland)
De finns på tradera då och då. Om du söker på "barnvagn" så kommer de upp som "fabriksny Focus Duovagn" eller liknande. Min gick på 2200 utan frakt för vi hämtade den. Jättetrevliga. :)
#3 Tacktack :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#5 det är inte min vagn :P

nä men visade bara

#7 lite onödigt

nä det var väll inte onödigt vissar ju bara att det finns en vagn på blocket.. i så fall är vel din tråd lika onödig? eller kram

Bra pris! Det kommer vårat barnvagn också ungefär kosta ink. frakt (leverans hem) och den är också fabriksny :)
Skönt att man kan hitta det relativt billigt iaf :)

#11 Det är svensk märke som heter Modi tror jag.
Mina kompisar köpte det i höstas och är väldigt nöjda.
Här är länk till bild:

fan va nice bur du hade :)
Klättrar dom upp i röret ?
Mina tjockisar skulle aldrig kunna klättra där, hahaha

#13 Vi har bara Sigge kvar nu pga allergi. Men gördis klättrade upp och ner i röret och med stor kyckliglår orkade hon upp. Sigge klättrar upp på gallret och upp en i ett rörhål (har gjort om hyllplanen så det finns två hål man kan komma upp i) men han rusar ner i röret på två sekunder. Han älskar buren och sover oftast där eller under soffan på min elbas :P
#12 Ska titta :)

Ja, tänk om mina kunde va så atletiska ;)
Mina har ett helt rum på typ15 kvm o springa på.
Men dom e oftast lösa…
När dom e snälla ;)

#15 hehe, man måste ju vara snäll. Nu envisas Sigge med att han ska klättra upp i barnvagnen hela tiden, så han får sitta inne en stund tills vi har lagt den på vinden (eller den får nog vara på toan, det är ju ganska sent) :P

#12: Fixade om den till länk. Hoppas det var okej.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#17 Tack, försökte fixa det själv men fick inte det funka :/

#18: Om du direkt efter att du klistrat in länken trycker på enter så blir det automatiskt en länk av den.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#19 otrogne sate är du. Jag gör slut med dig och Sigge ;)

Va sött=D