Jaaa jag vet jag är tjatig :P

ohh, de är så underbara. Självklart vill du visa dem. Och jag vill gärna se kort på dem. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Dom är såå söta. Du är inte tjatig, kan inte få nog av illerbilder =)
MEEER bilder :D så sötam dom är

#8 Man tackar Luna! vi måste komma och hällsa på dig nu! en gång om dagen om min mamma nu säger ja!, och jagh kan ju säga att det är 80 % ja! STOOLT! jag tror inte att hon väder så nu! bara jag är smart och ligger lågt och inge tjat! (som jag fick lära mig av Åsa att mamma inte gillar detta tjat!) "tack Åsa, jag tror att det har hjälpt mig en bra bit påväg" skitsöt bild rent utsagt på min beebis Armani 

haha, ja ibland kan det vara bra med lite tips. ;-) hihi
Audiatur et altera pars

japps! Åsa finns alltid där för mig! ÅSA ÄR BÄST!

hmm, det där har vi ju pratat om tidigare Roxanne. Jag är inte bäst. Du får inte gå och tro det. ;-)
Audiatur et altera pars

ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST ÅSA ÄR BÄST

*Asg* Och Roxanne är inte riktigt slug. hihi
Du är åtminstone envis som en iller. hihi
Audiatur et altera pars

haha :D vad var det jag sa!? vi har ju pratat om det där förut Åsa! HAHAH

Japp att du inte är slug har nog de flesta insett att du är envis som en iller också. hihi
Det är bara det sista där med att Åsa är bäst som vi inte är överrens om. ;-)
Audiatur et altera pars

precis! annars är vi väl vänner? XD HAHAHAHA

Ja men självklart. ;-)
Audiatur et altera pars

Åsa! det börjar pirra i magen! vart är det man ska träffas i morogn!?

hmm, vi tar det i rätt tråd. hihi
Audiatur et altera pars

vilken är det då? 

aha nu vet jag! ;) illerträff i gävle 1:Juli! '
okej då :)

*Asg* Ja vad duktig du är. hihi
Audiatur et altera pars

ahah! jag vet :D *älskar beröm* :D
Jättekul och se bilder Luna. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ARMANI ÄR SÖTAST!
min blivande prins :D 
Naaw, kolla Chanel och Puma :)

*L*, ARMANI sa jag! 
*Asg* Roxanne jag har redan sakt ja vet att Armani är söt

bra! ducktig flicka! 

Gahh, de är så söta Luna. Puma, säger bara Puma. Vilken puma det är. ;-)
Audiatur et altera pars

men armani är också sööt! :)

Ja de är söta allihopa. Men Puma är snygg. hihi
Audiatur et altera pars

Armani är också snygg! 

Armani är söt ;-) hihi
Audiatur et altera pars

taaaaaaaack :D 

*stoooooolt*

Alla pratar om armani o puma, men jag tycker då Prada e sötast…
näej, åh, hur kan man säga något sånt? alla är ju så förbannat lika söta! 
söta e de allihopa! MÅNGA PUSSAR SKA DE HA!

Bilden på Puma va ju hur söt som helst man bara smälter =0)

Ja klart alla e as sööööta ville bara få fram att min favvo va prada hehe..
och ja bilden på puma va juh bara att dö för
Ja alla är underbart söta men som väl va så finns de alltid någon man tycker har de lilla extra :P Och tur är väll de så inte alla slåss om samma bebis :)
hih, aa, stackars lilla Nike inte har fått mycke beröm och då kan jag säga att han faktiskt är sötast
när komemr det mer bilder luna?
Nike är en tös. hehe. Bara dior och Armani som är pojkar.
Tänkte se om jag kan lägga upp fler bilder i kväll.
Fota hinner jag men jag e så slö att lägga upp dom sen :D
Jag älskar alla mina tussar. Dom är så roliga allihopa.

Visst är de helt underbara allihopa. Och som sagt, nu börjar det väl bli dags för lite nya bilder. På allihopa va? ;-)
Audiatur et altera pars
HAHA, oj, förlåt! då var det nästan en förolämpning! hahaha, sötaste tösen då! 
Jag tycker alla e lika söta

#49: Håller med dig *L*, det finns bara söta illrar faktiskt. ;-)
Audiatur et altera pars
jo ni har juh rätt i att de bara finns söta illrar.
Men mina har de där lilla extra. de r bara för er att acceptera *skrattar*
Jag tror inte Nike blir lessen.
Hon biter kanske mig i tån om jag berättar att folk tycker hennes namn är killigt. hahaha.
De utalas nIkE inte Najk… så ni vet. hahah

Men nu vill jag se massor av kort. En sådär 17 stycken. hihi
Audiatur et altera pars
Ni får ha tålamod tills jag kommer hem gott folk :P
Jag är på datorteket. Sen ska jag iväg. Men efter 7 har jag lugn och ro men sovande ungar :P
Kan nån ge mig tips hur man får roliga foto. Tycker de är så trist med dessa foto jag tagit nu antingen på gräset eller på något underlag. Vill ta lite mer fartfyllda kort om ni hajjar hur jag menar. På någon rolig bakgrund kanske.
förslag?

Svårt med fartfyllda kort på dem. ;-)
Tycker det är svårt med mina vuxna att få fartfyllda kort faktiskt. ;-)
Så tyvärr har jag inget tips att ge. Men jag tittar gärna på dina kort även om det är samma bakrunder. ;-)
Audiatur et altera pars
fast ärligt så nyföda illrar är inte söta alls

#55: Tror smaken är som baken delad där. Jag tycker de är söta. Så fruktansvärt försvarslösa. Och ja söta. Sedan blir de bara sötare dock. ;-)
Audiatur et altera pars

visst har det varit skööööönt utan mig nu på ett tag! :D
Ja jisses vad vi festat ;)
Nä då Roxanne de har varit tyst och tomt. framför allt på msn :)
Välkommen tillbax :P hoppas du njutit av semestern.
Håller med, jag tycker också små nyfödda illervalpar är söta =), fast dom blir sötare =P.. Men ja tycker nyfödda valpar är sötare IRL än på bild, då ser dom så..öhm..stela ut =P =).

#58 muwhahaha! :D
jasså! har det varit såå tyst! :D vad sköönt för dig då! .)
Njaa, att jag ens har löverleft där uppe hos mormor och morfar *die* alltså! det var varit riiktigt tråkigt! har inte hänt nånting, höjd punkten var nog när det stod en stor älg på gärdet xD, men man får väl tacka så mycket! :)

Jag har saknat dig massor Roxanne. Ska bli roligt nu när du är tillbaka igen. ;-)
Hmm, en älg är inte så dumt att få kolla in på nära håll. Även om jag hoppas att det inte kunde mäta sig med iller.ifokus ;-)
Audiatur et altera pars

#61! guud så glad jag blir att du har saknat miiig :D
jag jag sa ju innan jag åkte vad jag skulle sakna dig och allt och alla :D sagt som gjort xD
haha nej det var mäktigt att se! sedan såg vi räven också! :D och hästar som red förbi, då jag vart rid sugen och allting har bara varit tråk :/ men nu e jag tillbaka :D ska bli skoj :D

#62: Japp nu kommer msn och iller.ifokus vakna till liv igen. ;-) Skojigt.
Hur var räven? Var den fin? Såg ni den nära? Var det en ung eller äldre räv?
Audiatur et altera pars

#63 glad jag blir! :)
men den var inte såå nära! kan tyvärr inte svara på dina frågor där! men det är kul när dom ska fånga möss xD dom tar väärldens skutt upp i fluften och landar på alla fyra^^

#64: Härligt, fick du se den jaga. De ser så underbart roliga ut då. ;-)
Audiatur et altera pars

#65 inte den men en annan! dom hade en räv där uppe förut som var tam! och då menar jag TAM! alltså! dom hittade den som först i deras in glasade altan i ena soffan! sedan så gickden efter dom som en hund, sprang och mötte dom vid bilen, och gick in i köket, sov under deras säng, men det gillade inte mormor och morfar så dom lockade ut med med lite varmkorv xD men dom klappade dne inte heller, ! men aa, den var med dom i mer är 3 månader, sen var den vara spårlöst borta!

#66: Usch vad hemskt. Låter som om något har hänt den stackars räven.
Men det måste ha varit en fantastisk känsla att ha den så nära sig.
Audiatur et altera pars

#67, aa jag vart full med fråger näör dom sa meningen, (sedan en dag så var den alledes försvunnen.) omg… jag ville typ springa ut och leta efter den! haha nejmen man undrar ju! (?)

#68: Låter väl mest troligt att den stött på en människa som inte var snäll. En jägare antagligen. Och nej nu säger jag inte att jägare är elaka människor. men är man en räv och blir skjuten av den så tror jag räven tycker det. ;-)
Audiatur et altera pars

#69 jag förstår vad du menar! jag tycker att jägare är ett svårt folk!
Min kompis Rebecca som ska flytta till Långlöt (hon skulle ha gjort det för en vecka sedan men eftersom att han jägaren som bodde där stänger av sin mobil drar ur jacket ur sin telefon, och vägrar att flytta så har dom skjutit upp det! men han har ju typ inte ens börjat flytta där ifrån, han bara dummar sig och vägrar att ta kontakt med dom ! men iaf! det finns en stor bastu där på deras går (haha dit dom ska flytta) och där har ju jägaren hängt upp alla sina djur (bilden)…

#70: Usch vad hemskt. Tycker så synd om djuren. Fat jag vet att vi faktiskt behöver jägare också än så länge. Vi har en obalans i naturen så det är därför de behövs. jag hoppas att de rovdjur vi har ska få bättre fäste så kanske vi kan få en balans igen.
Men, men nu spårade jag ur.
Tråden började ju om Lunas illrar;-)
Audiatur et altera pars

#71 mm jag vet! =/ usch,
meeh ååh igen! jag ska nog avsluta mitt konto här

#72: nehe, då får jag också göra det ju. Lika mycket jag som sprade ur. hihi
Audiatur et altera pars

#73, mjo, men jag gör det i varje trååd! man sitter och pratar och pratar, och tänker inte alls, och om man gör en tråd( behöver prata av mig) eller nått så är det bara några meningar, och sen är det slut, och så börjas det om igen på alla trådarna! det måste nog bli skärpning, tänk på alla andra som ska sitta och läsa! nej usch vad ohyggligt! men det är ju svårt att låta bli! visst Åsa? 

#74: Håller med dig fullt ut. Jag har precis lika svårt som dig att hålla mig till saken ;-)
Men vi kasnke skulle testa en sådan tråd du och jag. hihi
Se vad som händer med den. ;-)
Audiatur et altera pars

#75, jag tycker också att vi gör det! väm ska göra tråden!? :D och vad ska den heta!? bättre att du gör den xD

#76: Då startar jag en sådan tråd. Men vad döper man den till;-)
Audiatur et altera pars

ojsch, ingen aning xD haha