OT Tänker du titta på OS iår??
Detta är fan det värsta jag läst, jag blir så arg och ledsen så jag finner inga ord….utrota Kina är vad jag känner just nu (vet att det är fel av mig)

http://var-finns-min-hund.se/page004.html
Gjorde en länk av det, men jag klarar inte av att titta själv.
Var det inte ett år det skulle varit OS i kina med men det blev inställt pga att kina sköt sina fångar på arenorna iom att fängelserna var så fulla:S..jag har för mig att de sa något liknande på nyheterna..men det var många år sedan. (kanske har jagfel)..
Kina är väldigt hemska mot djur tyvärr =( jag hoppas att det kommer fram några lagar där snart, dethär är bara så hemskt:(

Kina är hemska både mot människor och djur. Barnhemmen där är ingen fröjd precis. Och den värdering man har om medmänniskor och sällskapsdjur är så långt ifrån våran att det är skrämmande.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
usch, jag läste texten och såg bilder, det räker, det är fruktansvärt hemskt! Sitter man och bölar igen då för denna hemska värld vi lever i !!
#2 de hade även denna gången skrivit kontrakt på att de inte fick döda några människor före OS men det har de redan brutit.
#5 och ändå ska OS sändas där trots att de bryter kontraktet:S
det är sjukt>_<

Usch mår illa, fattar inte hur detta kan fortgå. Önskar att dom fick va dom förtjänar >=´( Fattar inte hur man kan göra så mot försvarslösa djur, idioter säger jag bara!
Vågar inte läsa.. :/ Har redan hört talas om vad Kina gör och gjort alldeles för mycket för att klara av mer. (En liten tröst iaf att kroppar faktiskt reagerar såpass smart att medvetande och känsel faller bort vid för stor chock…) Men det är fler och fler av välfärdsländerna som reagerar och det har lett till nya lagar i flera länder än så länge så låt oss verkligen hoppas att man kan påverka även Kina så småningom. Tur att jag inte gillar sport, annars hade man nog varit tvungen att sätta alla fyra i marken och stå emot.

Att man i vissa länder äter exempelvis hundar tycker jag inte är något konstigt alls, olika länder har olika kultur och därmed olika matvanor. Däremot tycker jag det är skrämmande att folk fortfarande fortsätter äta det när de vet att djuren har de så pass dåligt innan de går en fasansfull död till mötes.
total bojkott!!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
usch, jag ska skicka runt denna länk så att folk för en tankeställare.
BOJKOTT!
Jag informerar alla djuraffärer jag är i och dem sprider det här om OS vidare till sina kunder..
Säger bara en sak FFFFFFYYYYY FFFFAAAAANNNN!!!!!!!!! va äckligt!!!Stackars hundar
nu kommer man inte ens in på sidan =/