Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 584 ggr
Ceciliaolucifer
0

Hugo på operation idag..

Hugo är på Roslagstull nu och blir opererad. Jag hoppas innerligt att allt går bra och att knappen är godartad och att han inte har några tumörer i kroppen.. Min älskade Hugo… 

Världens finaste Hugo!

Pandae
0

Vi alla här hemma håller tummarna för att allt går bra:)!

AlbaStiffler
0

håller tassar och tummar

Sara
0

Håller tummarna!

Sara

Faxlin
0

Klart vi håller tummarna här hemma med.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

Håller tummarna och tassarna här hemma för Hugo

skrollan
0

här hemma håller vi självklart tummarna!

Ceciliaolucifer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Klockan 10:43 ringer dem från Roslagstull och jag vågade inte svara för jag visste att dem skulle operera Hugo då. Jag svarade och när jag hörde att det var Marianne (som skulle op Hugo) så stannade mitt hjärta. Jag trodde att hon skulle berätta att han somnat in under narkosen. Men lyckligtvis så var hon lite generad och kunde inte hitta knappen. Jag som hade klippt i pälsen och allt för att hon skulle se :)

Men han är hemma nu och stygnen är fina, och dem rakade inte så mkt. Han slängde sig över maten och var glad att se sina kompisar!

Norrskenets
0

Va skönt att det gick så bra=)

Sarah
0

Puh, vilken skräck att de ringer sådär!

AlbaStiffler
0

Härligt att det gick bra. :)

Ceciliaolucifer
0

Han är påtagligt trötter men såret läker snabbt och är jätte fint! :)

JossanH
0

skönt att höra! Samma sak när min vet skulle ta bort Dexters första lilla "knapp".

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ceciliaolucifer
0

Men man undrar ju självklart hur lång tid det tar innan nästa knapp kommer upp :/

JossanH
0

#13 ja, det förstår jag.. Det tog inte lång tid för Dexters knappar att "blossa" upp… Men 3 är iaf bortopererade och han har 2 kvar som är lite irriterade emellanåt. Men det har varit väldigt lugnt nu ett tag..

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sara
0

Dessa knappar, vad är de egentligen? Alltså vilken diagnos är det?

Sara

Nea
0

#15 Mastcellstumör- en form av tumör som oftast håller sig till huden och speciellt i närheten av ryggraden. En iller som har Insulinom har inte sällan dessa "knappar".

Ceciliaolucifer
0

Ofta är knapparna kombinerade med andra cancersjukdomar såsom vår bästa vän Insulinom, Lymfom, Binjure och så :/

AlbaStiffler
0

Min insulinomsjuka (RIP) iller Alba fick en sån knapp (såg ut som en giganisk vårta eller en stor fästing) sista månaderna honlevde. Den satt på framsidan av halsen.