Jag KAN vara mysig
Japp, Cinka kan faktiskt vara mysig ibland, haha!
Greys anatomy, mitt mysiga täcke och mysig iller… kan det bli bättre? :'D
JAA, det kan det, haha! För idag fick jag en bekännelse att världens sötaste tjej har känslor för mig! Lalala…
Haha, jag är på underbart bra humör idag! Det känns som att allt bara flyter på! Bäst jag går och lägger mig innan något dåligt händer! HAHA!
Och konstig nog, inatt, när Cinka väckte mig klockan 4 på natten, så blev jag inte sur! Det är ovanligt! Vanligvis brukar jag känna för att göra tofflor av honom (bli inte oroliga, jag skulle ALDRIG göra något sånt mot min mysiller!). Men inte inatt, när han hoppade upp i sängen så tog jag upp honom, sa nej, la ner honom på golvet, då började han leka med ett av sina rör (har nämligen fixat ett till åt honom, det är ca 4 meter eller nått sånt, men ihoprullat, ska dock kapa det till 2 mindre rör). Så jag gick upp, tog en sväng till toan (ja här ska alla detaljer med, HAHAHA), och när jag kom tillbaka så la jag mig i sängen igen, drog täcket över mig… Cinka hoppade upp 3 gånger, men bestämt sa jag nej och tog ner honom, sen somnade både jag och han!
Så ja, redan inatt kände jag på mig att något bra var på gång!
Haha! Ja jag har mina bra dagar =)! Det verkar Cinka också ha, min kastrerade pojke börjar lukta lite bättre nu också =D, och jag har märkt att han är lite gosigare faktiskt! Och bitträningen börjar ge lite resultat!
Varför jag skrev detta har jag ärligt talat ingen aning om, kände bara för att… skriva, haha! Säg till om jag blir jobbig, haha :'D, blev lite OT…

#1 Åh så härligt =D! Håller tummarna för er =D

#2 Tack, räknar ner dagarna för fullt hehe;) men visst är det härligt när dom är så mysiga och inte bara spring och bus i dem hehe;D

#3 blir hon nå tjock då?

#4 Pm:ar dig så slipper vi förstöra tråden=)