Lika som bär?
Har ni flera illrar som är lika som bär?
Sätt in foto på dem här och berätta gärna hur ni skiljer på dem?

putt vill gärna se :)
Haha, när vi fick våra illrar hade min sambo svårt att skilja vår mörka, viltfärgade hona från vår silverfärgade hantomte! De liknar förstås inte alls, men är man inte van att se illrar överhuvudtaget blir det ju lätt så…

*s*
Njaa.. Men LindaBergquist (???) har systern till min Aviendha, Skorpan, och det ENDA(!) som skiljde dem åt var att skorpan är vit under alla tassar, aviendha bara under tre.. Tog faktiskt fel på illern på träffen 
Paulina

här är sista bilden som togs på mig och mina flickor Nora och Dede. dom är ruskigt lika varandra och det har många sagt. och innan jag lärde mig att se vem som va vem när dom kom hem till mig va hemskt. men man märkte på beetende snabbt att den som var mest birchig va Nora hon är till vänster på kortet.
sen till höger är Dede och om ni tittar riktigt så ser ni att det finns två vita små prickar på hennes hals.

#5> Jo dom va lika som bär… kanske maskerade sig Dede som Nora ibland när hon var förbannad och bets…
#5 Haha, ser ut som tvillingar :'D, så söta =D

#6 haha jadu tyvärr kom jag ju inte överrens med dessa töser men i beteendet när dede var sur märkte man iaf att det var hon då hon bet lite lösare och tuggade inte.
#7 ja du dom är ju systrar så=)
#5: är du säker på att de inte är klonade?! 

sofies små sötnosar betty och bianca är ju så lika så det finns inte var är du sofie??

#12> Oj, för att inte vara vanlig viltteckning var ju de där grymt lika. Gu va söta! Vilka megastora ögon de har! :)
Sofi, mitt minne borde skrotas, vilken av dom var det som var Burtons syskon nu igen..?
#15 jag förstod inte ditt inlägg (trots att det är riktat till Sofie) :) Dem är silvertomtar :) men är lixom lite silvervilt. Eller är dem vilttomtar nu Sofie? Vilken klass ska dem ställas i?
#17 Bianca är storasyster och Betty är ur samma kull som Burton!
Bernard & Bianca och är från samma kull!
Inte meningen att svara åt dig Sofie :P
Men visst är Bernard lite lik sina systrar?

#9 hehe ja det är jag =)

Tack Cecilia, vilken släktträff det blev i denna tråd! Här en bild på Burton också (det är en gammal bild som eM tagit, själv är jag så lat med kameran och lyckas sällan få någon bild där man inte bara ser sudd…)

#23 Ojj vilken sötnos, har fem tomtar här inne nu som är ganska lika varann=D skulle va intressant om ni vet vad era tomtar klassas som? ska ställa ut men vet inte förns vi är på yran vilken klass hon ska ställas i hehe=D
#15 Hihi jo söta är dom verkligen. Två små gosiga flickor kan dom vara när dom vill ;)
#19 Hihi Cilla ingen fara. Jo dom är verkligen lika. Dom går som viltfärgade tomtar :)
#23 Han är så fin :)
#23 Burton ser precis ut som sin pappa!!!
#26: Gör han? Vill se bild!!!
Visst är Burton jättesöt, men också ett riktigt busfrö! En döstrött sovande sambo skrek i högan sky häromdan "jävla kräk, försvinn" efter att blivit huggen både i magen och fötterna av en oförstående och lekfull Burton…men som sagt, man kan inte vara arg särskilt länge…

Jag har två albino systrar. Tror i princip bara att de är jag och min sambo som ser skillnaden:P
Rubin (hon som ligger hmm "ordentligt") är lite vitare, och lite mindre.
Fisken har tjockismage, kan rulla runt, har en bredare nos och är helt slapp när man håller henne
Hade ingen bättre bild, ska försöka ta det sen idag =)