KOM IN PÅ FÖRSTAVAL!
För typ.. fem minuter sen öppnade jag gymnasieintagningsbrevet!
Och jag kom in på första valet som jag hade valt!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD! Jag som aldrig trodde att det var möjligt att ens komma in eftersom jag alltid har varit så struligt i skolan (förutom den här terminen då jag faktiskt fick bra slutbetyg)!!!!!!
Omvårdnadsprogrammet var det jag kom in på, hihi!

GRATTIS, oh nu önskar jag mig en smilys som hoppar och hurrar. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Å va roligt att du kom in på det du ville!! GRATTIS
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

hihih, tack så jääääätte mycket! :D

GRATTIS =) vad roligt!!!

Hoppas du tar utbildningen på allvar denna gång då eftersom det är människor du kommer att ha att göra med sen.

Åh, grattis! :D

Grattis!

#5, jag vet! och det ska jag också, sen i slutet på förra terminen och hela den här terminen har jag pluggat bra, och jag vill det också. Jag fick en smäll av omvärlden och jag började se allt på ett annat sätt, jag vill vad jag vill göra i livet och jag tänker göra allt för att uppnå det!
Tack till alla er andra, hihi
Grattis Gameover. Hoppas att du kommer trivas i de 3 år som du kommer utbilda dig inom sjukvården. =) Så det är dig man ska komma till när man har slagit sig sen. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

åh, tre år + 2 år i högskola = 5 år, bleh vad länge xD då är jag ju liksom… 21år, maha, uuh, vad gammalt (det r inte gammalt men jag kan bara inte tänka mig själv vara sådär "gammal", vuxen kanske man kan säga :P)
Yupp, eller nej, kanske inte då :P Jag ska jobba på behandlingshem : D

Ännu e som går samma som jag gjort.. Lycka till..

har du gått omvårdnad? om jag nu fattade rätt 

Japp…

åh, hur är det då`?? svårt? :o

Grattis!! vad kul jag kom också in på mitt första hands val när jag sökte in till gymnasiumet och jag minns hur glad jag va =0) det är ju 6 år sedan nu men kommer fortfarande ihåg känslan när jag öppnade antagningsbeskedet =0)

Helt underbart när man får läsa det man vill och är intresserad utav. Svårt? beror på hur intresserad du är och hur lätt man har för pluggandet, det e juh mycket att lära men intressant och även mycket praktiskt..
Lycka till jag hade 3 av mina bästa år på gymnasiet.