OT mac fast på iller.i.fokus???
Hej hallå.
Kommer inte in på nogåt annat forum än just iller i fokus så jag tänkte höra om det är någon härinne som vet vilken webbläsare som är bäst att andvända till just i.fokus sajterna?
Jag sitter på en M.B.P och har både Safari och Firefox..
Problemet är den att i safari kan jag inte logga in på i.fokus och i firefox verkar jag bara kunna vara på iller.i.fokus då den inte laddar upp någon annnan sida. :S
Försökte komma in på dator men det gick som sagt inte så bra..någon som är kunnig om mac i detta forum? jätte tacksam för svar då jag gjärna skulle vilja kolla in andra forum än bara iller.i.fokus…(även om det är lärorikt här=P )

Jag kör på firefox och det är inga problem..
Jag har firefox ibland. Men jag får aldrig upp en markör när jag ska skriva ett inlägg. vilket blir lite jobbigt, tycker jag i alla fall.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
jag kör opera hemma och det funkar utmärkt…

#1 nej explorer är microsoft baserat och går inte på mac tyvär =(
#2 kanske kan vara så att det är mitt nät som krånglar :S
#4 jo jag har opera med, fast jag andvänder det som nerladdningsprogram..visste inte man kunde "surfa" med det med :O

Jag änvänder mozilla firefox och det funkar utmärkt, förutom när man ska kopiera in bilder direkt i tråden, då tar jag explorer.
golf.ifokus.se

#6 hmm aaah =) tackar XD ska försöka kolla upp detta då, förövrigt har jag inga problem med firefox den kanske bara inte gillar i.fokus =P

camino? det ahr jag aldrig hört talas om..detta ska jag kolla upp! tackar så jätte mycket för alla svar =)

har du gammal safarvariant?? då går det itne att logga ni på iFokus camino funkar…. använde också firefox på min gamla mac och det funkade

nej den är inte gammal, den nyaste :S tror jag..uppdaterad iaf..min mac är bara barnet ännu så jag har precis uppdaterat alla program =)
fast nu har det funkat o gå in på andra länkar ett tag till. hehe tror min lilla mac spelar mig ett spratt bara..men tack för all hjälp! XD
#11 Det var inte versionen av Safari som var problemet, utan att du körde Tiger som operativsystem, och att Safari för Tiger (för tillfället) har vissa kompatibilitetsproblem med iFokus.
Hayley: Om du har OSX Leopard installerat ska Safari fungera problemfritt. Det gör det på våra datorer. Har du Tiger skulle jag rekommendera Firefox (annars finns ju även Camino och Opera), då Safari för Tiger som sagt tycks ha sporadiska problem med iFokus-inloggningen. Är du riktigt desperat kan du köra någon av Windowsemulatorerna (Parallells och WM Ware) eller installera Windows och köra IE. Men ….don't do that -_-´

#13 jag tror det kan vara vårat internett som krånglar faktiskt men tack för hjäpen =) Nej jag hr iger, Leppard släpptes ca en månad efter jag fick datorn ^^oooh no, inget IE eller windows här inte..join the darkside you know =P tack för svar