Tillökning hos oss! :)
Idag fick vi äntligen hem lilla Frodo! Lilla är kanske att ta i hehe, han väger redan 1 kg!! Han e riktigt riktigt mörk, svart på magen med världens finaste vita hakklapp :)
Gimli tycker att det är ganska kul med valp. Han har putsat honom o grejjat :) Bilbo har det oxo gått bra med, förutom en mindre sammandrabbning förut =) Tjabo gick det som förväntat med, han blev skogstokig ;) ojoj, kommer verkligen få ha tålamod där. Och albin, ja ni..hehe honom har han inte ens fått träffa än ;) Albin går omkring runt den stora utställningsburen (som han får sova i första nätterna:) och poppar samt slår med svansen i golvet, inte nöjd med andra ord ;) Men skam den som ger sig, tids nog ska dom älska varandra! =)
Imorgon kommer nog lite bilder, när jag får arslet ur vagnen och lägger in dom från digitalkameran. Ni kommer smälta när ni ser hur söt han är *le*

Grattis, så skojigt med tillökning.
Vart kommer han ifrån? Frodo var ett sött namn. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

grattis, hur gammal är han? 1 kilo lät somen tjockis för en valp ;p

*åsa *

*åsa ,

*åsa , bilder t

*åsa , bilder från träffen

*åsa , bilder från träffen*
FOTO TACK :)

ahhaha! Jessica! det har kommit! så det är luuuungt! :D

GRATTIS haha glömmde skriva det xD

Vill se kort på Frodo ju;-)
Audiatur et altera pars

aah jag med!
haha jaja här kommer kort :) föresten, #1: Frodo kommer från Rinas uppfödning, alltså Tom och Pirjo, mamma heter Kharma och pappa heter Djarfner. Och man kan ju tro att han är gammal eftersom han redan är så stor hehe, men han e född den 28:e april, så lite drygt 9 veckor är han, fast valparna var otroligt snabba i utvecklingen, nästan läskigt =) Mamma ratades redan vid 5 veckors ålder hehe.
Första kortet, lite suddigt, han kan ju inte vara still! =)
Oj vad liten och söt Frodo är. =) Nu vill man verkligen få hem sin egen valp. Men vi väntar gladeligen på att han ska bli stor nog. =) Hehehe
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Guuud vad guuulllig! :D åååh jag dööör! hoppas att min prins ser ut så när han bir stor! :D

haha, vilken sötnos du har där. ;-)
Audiatur et altera pars

söööt!
han var söt illervalp
Tackar tackar ;) Jag fick verkligen kämpa med bilderna hehe, han kan inte sitta still en sekund ens, från och med nu blir det sovbilder, om han nu somnar nån gång :P
hIhi ne bilder på en iller e ju inte de lättaste alla gånger !:) Men han va otroligt fin!! mörkt och härlig!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Grattis Hanna! Kul att han kommit hem och jag är inte alls avundsjuk!!!
Moster milla hälsar till sin "lille" Systerson!
Grattis! =D
Han är verkligen jätte söt!
Ska bli intressant att se hur stor han blir när han är stor! =)

GRATTIS till "lilla" Frodo =) Supersöt =)

#24: Det där med att kämpa med bilder på de små, det känner man igen. Bara att inse, illern är inte det lättaste djuret att fota på.
Men som de andra säger, så fin är din grabb. Ser fram emot att höra mycket om honom i framtiden och även få läsa om hans påhitt. ;-)
Audiatur et altera pars