Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 629 ggr
LiindaLarsson
0

Mink i pälsen!?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stacy har blivit så himmla grå/svart i sin päls hon ser ut som Minken wilda lite gran :) men varför är den så grå?

haha dom sloss lite på bilden :)

sarae
0

det är helt normalt, de ljusnar ofta vid pälsbyte, vissa blir mörkare på sommaren och ljusar på vintern andra tvärt om

Velsan
0

ser ut som hon saknar täckhår:p

LiindaLarsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild innan hon vart grå/svart,, lite mer creamig färg

LiindaLarsson
0

Stacy är väldigt tunn i pälsen/ullig ,hon har inget hår finns typ inget att ta tag i :) hihi

Vison
0

#1, håller med om att hon var ganska lik Wilda, men det är ingen typisk minkfärg. Mörkbrun till svart är ju deras naturliga färg. De har väl avlat fram massa skumma färgteckningar på de stackars farmminkarna. Jag gillar inte att de parar sig med de vilda minkarna. Deras naturliga färg är finast! :)

skrollan
0

jag lånar din tråd lite linda :) För att jag undrar nämnligen samma sak om groggie, han som alltid vart kritvit har blivit svart på princip hela svansen, trodde först det var skit för att tvätt bort, men det är omöjligt, det är dessutom bara svansen??

sarae
0

#6 svart päls eller svart på huden?

Norrskenets
0

på bild #0 tycker jag det ser precis ut som hon håller på att få sommarpälsen eftersom täck håren saknas men kommer igen(det mörka).

skrollan
0

det är i pälsen som han har som svarta strån, såg nu att det verkar som lite försvunnit efter igår när vi badade, men vet inte om jag bara inbillar mig. Men huden såg ljusrosa ut i alla fall. Pojken har så mycket hår på svansen ju!

sarae
0

hmm en albino kan inte ha svarta strån. det kan inte vara så att det bara är smuts?

LiindaLarsson
0

Så Min stacy kommer bli murk iller?

skrollan
0

jag har inte en aning, såna fall är det smutts som inte går bort.Fört att jag har skrubat som tusen, men gett upp nu för att inte bada honom för ofta och jävlas med honom. Men då vet jag i alla fall att det inte är någon fara.