Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 1049 ggr
Vattunalle
0

Ny illersele ute =D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Devil fick sin julklapp i förskott i dag, hittade en ny sport sele av nått nytt fräsch elastiskt tyg som sitter som handen i handsken på han, han verkligen älskade att springa i denna, den sitter om hela främre delen av kroppen som en liten strumpa med hållare för kopplet med  en liten bjällra som jag snabbt "nöp bort"  fanns i blå-svart och röd-svart, jag köpte en rödsvart som matchar min jacka *s* 110:-inte alls så farligt och jag märkte rätt snabbt att han kan röra sig mer strikt i den här selen inte lika låst som i den andra då han blir mer platt och inte kan hoppa om kring lika mycket… mycket bra, klart att rekommendera era små krabater =D

Vattunalle
0

en till bild

Vattunalle
0

och fler

Telefonkontakt
0

Vilken snygging!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Vattunalle
0

=D

Vattunalle
0

=D

Robinsnel
0

fint! har hört att de inte är så anpassningsbara de där, så det är inte alla gånger de passar åt ens iller.

Guteillern
0

#0 Hej, var hittade du den selen? Fick mig att tänka på reflexvästar. Bild #2 var läcker. Devil gör skäl för sitt namn *S*

/Ammi

Vattunalle
0

#7 Arken i Sundsvall, fast den borde finnas i samtliga djurbutiker med brett sortiment iaf ;) ……..japp *s* och han har även små horn i mitten av teckningen på pälsen på huvet *s*

Matiilda
0

Tim har också en sån där, han tycker också om den . :)

Faxlin
0

Har kikat på dessa selar tidigare. Men inte köpt någon egen. Avskräckt av att så många sagt att de inte sitter bra. Men kanske är det värt att testa.

Snygg vart han i sin julröda sele i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Jag köpte två stycken i olika storlekar. En medium och en large. INGEN av mina åtta kunde ha någon av dem. Hade med mig dem på illerutställningen också och ville sälja dem. Ingen som provade dem kunde ha dem heller. Om någon vill köpa och testa så har jag två stycken blå selar.Flört

Gustav-o-Linda
0

Verkar ju jätte bra den där… Finns den i xxl, tro :)

Vi har samma täckning på våra illrar…

Vet du vad den kallas ?

Köpte du din i Skåne ?

Vattunalle
0

jag provade large först den rullade han ur…på tok för stor, med medium satt perfekt efter lite justeringar…*s*

Gustav-o-Linda
0

kanon ;)

Ska kolla efter en sån…

Min sele måste jag skarva för han ska få plats i den…

Han e riktigt stor faktiskt…

Ceciliaolucifer
0

Passade inte mina 4 killar heller :/

Vattunalle
0

#14 som sagt det gäller att justera den lite granna, gör man det med rätt storlek så  passar den perfekt! Devil är stor men var för liten för large så då kommer  den garanterat passa

sarae
0

#12 det kallas för viltfärgad teckning! En vanlig teckning och enligt mig den finaste ;)

LiindaLarsson
0

dom där är inte specielt nya DOM HAR FUNITS I FLERA FLERA ÅR

sarae
0

jag tycker selen är grymt snygg! särskilt i rött ;) men tyvärr passade inte min på nån av mina heller :(

Norrskenets
0

Den kollade jag på förut när dom hade fått in den men tyckte den verkade klumpig men den verkar funka för din grabb iaf=).

Vattunalle
0

#18 där du bor kanske,,,, jag har då aldrig sett dom och dom sa i butiken att dom var nya,,,,,

Guteillern
0

#8 Sundsvall dröjer det ett tag tills jag passerar. Ska kolla med Arken i Sandviken, om dom har den inne eller kan ta hem, tills nästa gång jag är dit.

Lenore
0

En sån köpte vi till Nintendo också som passade perfekt! Trodde vi! Hon krånglade sig ur den på första promenaden. Synd för jag tycker den är jättefin. Jag tror den är för elastisk. Nu har vi en vanlig Hagen-sele.

Vattunalle
0

#23 det gjorde Devil på large oxå men medium satt perfekt… var förmodligen för att den var för stor eller för att den satt fel som Nintendo inte ville "spela med den" =D

sezierra
0

Min lilla hona har haft en sådan (blå) sedan hon kom (köpte en S innan jag köpte henne och den satt som gjuten) men efter ett antal lerbad så behöver karborebanden bytas så just nu ligger den på hyllan. Men hon tycktes trivas fint i sin för hon har inte tagit sig ur den mer än en gång och då var hon tokförbannad på mig för att hon inte fick jaga mullvaden som var på gräsmattan.

HannaM
0

har en till belsebub och en till valle, sitter kanon på dom=)

Faxlin
0

#26: Jag skulle vilja testa dem på mitt gäng. Kan du ta med dig någon så jag får prova :-)

Audiatur et altera pars

HannaM
0
Faxlin
0

#28: Superbra.

Audiatur et altera pars

Spendrups
0

Jag hade en sån till min han iller, han kom ur den och smet under verandan

lolla87
0

…………….VARNING

alltså bobby har en sån, har andvänt den i några månader och nu hatar jag den, igår när vi var ute och gick så slet bobby upp den sj och så var han lös. mitt på gräsmattan och nära till vägen!….. så se upp så att den inte slits ut…

FerretCrow
0

ja tyvärr blir kardborr bandet dåligt men det är bara byta själv

[Catteklina]
0

har en sådan till kaninerna, jätte bra :) men inte vågat testa till illsringarna ^^

skrollan
0

hagensele, kan man bara köpa det genom tex hemsidor som guldfiksen.se och amhs m.m. för jag har aldirg sett det i djuraffärer, tänkte oim jag blivit blind? :o

FerretCrow
0

jag har köpt mina hagen selar på djuraffärer.

skrollan
0

okej, då ska jag intge ge upp hoppet,då ska jag fortästta leta. :)

sarae
0

hagen selar finns faktikst till och med i gbg ;)

FerretCrow
0

ja dom finns på arken i sundsvall oxå