Minis valpar dag 51
Det börjar bli hemskt svårt att väga de små rackarna nu, så vikterna är inte helt hundra…måste hitta ett bättre sätt att få dem kvar i vågskålen =)
Dagens vikter:
Cingo - 458g
Contesse - 406g
Crystal - 364g
Crazy - 358g
Bilder kommer imorgon, sitter vi fel dator just nu =)
Cingo måste ha kommit in i någon förpubertal ålder nu, han övade parning på Crazy idag! Drog runt på henne i nackskinnet och lade sig över hennes rygg med ett rejält tag i nacken på henne =) Skulle bara fattas att han börjar jucka snart också!!!! Knäpp valp!
Amor vincit omnia

haha, min stackars Crzy. Vad hon får stå ut med. Tror det blir bäst om hon kommer till mig på en gång. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haahah bra där Åsa ^^ :P
FOTO? :)
ah jag läste inte att du skrivit om fotona :D haha. :P kollade bara efter bilder. hihi

haha, jag har sett bilder. Stackars, stackars Crazy.
Skynda kom till matte. hihi
Audiatur et altera pars

:D

Ja, exakt. Stackars min lilla Crazy. hihi
Audiatur et altera pars
#7: Jättefin bild du har tagit veronica. =) Mer såna vill vi se. Så söta så är dem.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Men Madde då HAHAHAHAH
Ja, det ska börjas i tid. =)) nä skämt och sido. Tyckte faktiskt bilden var jättebra tagen.

Men Madde då, porrbilder, med inslag av bror och syster. *skäms* hihi
Audiatur et altera pars

hahaha okej! ska man tro på det!? haha skojja :D

Håller med dig Roxanne, hon har nog lite snuskig fantasi tror jag. hihi
Japp, nu får jag stryk när jag träffar Madde nästa gång. Undrar om man törs åka till hc. hihi
Audiatur et altera pars
Du jag slåss faktiskt inte. Så du kommer komma billigt undan. Det kommer bli att kittlas till döds under träffen i chappis. =) hahaha

usch då, det låter ännu värre ju. hihi
Får nog gömma mig bakom Ambra, hon ska ju kunna bitas ifrån. Har faktiskt tänkt hon ska få bli min vaktiller. hihi
Audiatur et altera pars
Nu är det illa. Fick en sån otrolig städnojja att jag fixade databordet. Innan så såg man knappt musen eller tangentbordet. det måste vara in förtjänst åsa. =))) hehehe

haha, japp jag satt här hemma och tänkte på mitt stökiga databord och konstatera att så här kan det inte se ut när nya datorn kommer. Så överförde jag det på dig. Så nu har åtminstone en av os städat.
Hmm, undrr om min nya dator får bättre plats här på mitt stökiga bord för det? Tål att funderas på. hihi
Audiatur et altera pars

#17 hihi… vaktiller är hon jätteduktig som! funkar t o m på min sambo ;)
Nu börjar jag se databordet. Hehehe. Inte en dag för sent. =)

#20: Jag tänkte utbilda henne till min privata vakt iller. Ingen ska få röra matte. hihi
Audiatur et altera pars

#22 behöver inte så mkt utbildning, har redan mkt förkunskaper.. hihi ;)
Oj. Tänkt om du skrämmer bort mig så jag inte kan killa dig. Jobbigt värre. Hehehe.

#23: hehe, det är det jag räknat kallt med. Nu ska jag bara få henne att vakta på komando. Och självklart vara gosesnäll mot mig. hihi
#24: Varför tror du jag skulle träna upp henne? hihi
Audiatur et altera pars
Så synd att denna bild inte vart bra…..men jag måset ju lägga ut den iallafall =) Crazy hade klättrat upp för rampen och räkade trampa snett så bakändan ramlade ner, hon kämpade för att ta sig upp och mamma Mini stog och drog henne i nackskinnet, sekunden efter att jag tog kortet ramlade hon ner i golvet =))
Amor vincit omnia
#31 hahhha vilken bild!

HAHA GUUD VAD SÖÖTA!

jättesöta små illrar!!!!

Meh, min lilla Crazy, syns ju tydligt att hon lipar åt fotografen (inte till mig) hihi
Ramlade min lilla tösabit i golv. Stackare.
Audiatur et altera pars

ahah Åssaaa! du är ju rolig du ;* :D

haha, visst är jag.
Audiatur et altera pars
Som vanligt har du lagt upp jättefina bilder på våra älsklingar, som vi längtar efter. Kommer alla valpar att hämtas helgen vecka 29? Skulle vara roligt att få träffa syskonens ägare, det är ju bara Åsa jag redan känner.
Får väl fortsätta ge Contesse lite kött mellan varven. ;-)
Stackars Crazy, tur att det inte var så högt.

#43 jupp! åsa!? vad är roligast? iller eller hund?
Jag vet faktist inte riktigt när alla hämtar sina valpar, har bara sagt helgen v 28 tidigast….men om jag känner Åsa rätt så vill hon nog ha hem Crazy redan på fredagen efter veterinärbesiktningen =) Appropå det Ammi, vill du att jag bokar en extra tid till Contesse så hon får en besiktning inom en vecka eftersom du hämtar henne lördagen v 29? Det är då 1 v och 1 dag sedan besiktingen, har bokat tid fredagen den 14 juli, eller går det bra ändå?
Amor vincit omnia

jag vill ha henne omedelbart. hihi
Audiatur et altera pars
Jag kan komma ut med hela högen på fredagen efter besiktningen så du får din lilla päls Åsa =)) Och hälsa på de andra förstås =)
Amor vincit omnia

Ååh, åsa jag är så avis på diiig >< :D

Jaaa, vad bra. Då får jag behålla min päls hemma. Vad glad jag blir. Inte alla som får valpisarna hem levererade hihi
Audiatur et altera pars
Nej, det är ju inte det……men du har ju saker hemma som jag vill kolla in också, ulltussarna bör ju vara ännu ursötare då! =)
Amor vincit omnia

omg… nu blev jag ännu mera avis :O

haha, säkert är de lite sötare då ;-)
Hmm, ingen som vet någon som är på kattjakt ;-)
Audiatur et altera pars
Så du tänker inte behålla allihopa
? 
Amor vincit omnia

AHAHAHA JA ÅSA GÖR DET! :D
Du kommer iallafall inte att ha några problem med råttor och möss i stallet med 8 katter =)
Amor vincit omnia

haha, nej jag hade faktiskt inte tänkt behålla någon. Fast med mina barns små övertalningsförmåga så slutar det väl med att vi lika gärna kan ha tre stallkatter som två. hihi
Audiatur et altera pars

hhaha! smart Verro :D

Hmm, nej just ja. Men vet du en sak? De jäklarna ska ju liksom ha mat också. Och så ska vi hinna kela med dem och sköta pälsen och så ska de hem och badas. Vacineras, avmaskas. Ja du vet allt sådant också. ;-)
Räcker med två. ;-)
Audiatur et altera pars

Jusste =/// ibland går inte hissen ända upp 

hehe, men nu då Veronica. Hade du fler foton? Ser att min lilla tussa fortfarande är minst i gänget. ;-)
Audiatur et altera pars
Nej jag har inte det…….men du får ju se henne imorgon ju =)
Amor vincit omnia

Japp, får väl hålla mig tills dess då. ;-)
Audiatur et altera pars
Veronica: Du behöver inte boka en ny tid åt henne. Tvivlar på att något skulle förändras på en dag. ;-)

#63 haha det var där det där inlägget skulle ligga! du vet!? dte som kom fel ^^