Illerhane till salu...
Jag har en illerhane som jag tyvärr inte kan ha kvar längre :(
Han är jättelugn och snäll, men pga förändrade jobbförhållanden så kan jag inte längre ta väl hand om honom. Han är 3 år och förtjänar ett kärleksfullt hem, som har tid för honom!
Om du är intresserad av att omhänderta denna rara tamiller, så hör av dig till mig! Jag svarar gärna på frågor, skickar bilder mm.
Även om jag är tvungen att få honom omplacerad så fort som möjligt, är det viktigt att både du och jag och framförallt lilla Peppe känner oss tillfreds med allt innan ett övertagande sker!
Hoppas på svar snart! /Elin & Peppe
ps. Vi finns i Uppsala
kanske kna vara en idé att skriva var i detta långa land ni finns?
hoppas du hittar ett bra hem=)

Hoppas att Peppe kommer till ett livslångt hem! Lycka till

Ber om ursäkt, vi finns i Uppsala.

Hoppas du ska hitta ett bra hem till din älskling

hej peppelito! jag är intresserad! Kan inte gå in på din sida dock, nåt fel på servern, mejla gärna på plurr_@hotmail.com

Har mailat "pilura" nu, någon annan som också är intresserad?
Behöver du hjälp att omplacera, behöver råd/tips så kan du kontakta mig på: omplacering@illervanner.se Omplacerings ansvarig för Svenska illervänner www.illervanner.se /Malin

finns säkert flera, om du har tålamod några dagar! :-D Blev själv lite sugen, och är uppsalabo. Men jag har svårt att tro att sambon går att övertala då vi redan har 2. *vill ha vill ha* Måste jobba lite på honom då… hehehe…
Hur är peppe till stilen? :)
Kanske kan köra en illerdate för att träffa peppe och övertyga sambon… samt se om han gillar mina illrar?! hehehe..
#9 det är ju inte alls dumt då ni bor i samma område=)

Hej. jag bor i uppsala.
hur är dina jobbförållanden? tänkte om du kanske har funderat på "barnvakt" under tiden du jobbar?

#11 vilken underbar idé=) hoppas ni kan lösa det på nått sånt sätt=)
#12 men är då så bra att illern ska flyttas runt hela tiden?

har du han kvar fortf?
jag bor strax utanför uppsala och är intresserad..
maial mig på katten_falukorv@hotmail.com
mvh Thomas
Fick han ett nytt hem?

Hej Elin.
Jag skicka precis ett meddelande till dig =)
Hälsningar
Tommie

Oj bortse från mitt meddelande. Missade datumet där :P
Vart köpte du Peppe ifrån? För visst är han omplacerad? :)
är annonsen aktuell?

Då låser jag tråden! /Cecilia medarbetare