OT. Jäkla försäkringskassan
Jag skulle fått pengar från dem i dag. Det fick vi brev om eftersom vi fått för lite bostadsbidrag under 2006. Men har det kommit in pengar? Nepp inte en svensk krona har det dykt upp.
Så less när de skriver och säger ett datum och ändå inte ser till att hålla det.
Så där försvann mina planer för helgen. *suck* Borde väl ha vant mig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ja dom är inte roliga dom där, kan berätta att jag väntar fortfarande på en utbetlaning för att jag fick aktivitetsstöd i mars förra året
har fortfarande inte fått det

suck, är väl det man kan säga. försäkringkassan är inte poppulär!! Ush. de betalar aldrig ut när de ska!! grrr. hoppas du får pengarna snart..
Som vanligt alltså….. Själv litar jag inte ett dugg på dem, fast jag fått mina pengar…. man vet liksom inte riktigt när de ska vara snälla och när de inte ska vara det.
Amor vincit omnia

dom komer när dom kommer… har mer än en gång ringt och varit hysterisk över att jag inte fått mina pengar vid månadens slut och därmed inte kunnat betala mina räkningar…
Antingen måste dom anställa fler handläggare eller lära dom dom har att jobba

Får väl skämmas lite nu. Det skulle stå Jäkla Handelsbanken. 
Pratade med försäkringskassan och tydligen hade handelsbanken problem med överföringarna nu. Men det borde vara klart till efter 14 sa de. Så jag får hålla ut ett tag till. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ja är ARG på regeringen… ha aldrig att begärt att vara långtidssjukskriven o förra året sänkte de min inkomst med 300 spänn i månaden för att jag varit sjukskriven i nästan 1 år… BLÄ! :0(
Men Handelsbanken e rätt bra bank annars så hoppas du får pengarna :0)

#5 om de verkligen stämmer då?? kan ju vara bra att han någon att skylla på!? hm..

jag fick pengar fast jag inte skulle få det.. och när jag anmälde det så fick jag betala tillbaka massa pengar.. jag hade inte ens märkt att jag fått pengar >.<
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Det tog 6 månader för försäkringskassan att ta tag i mitt ärende så jag fick min första utbetalning 6 månader efter sjukskrivningen.

ja dom är ju absolute inte snabba mitt ärende har dom inte ens börja med och det har gått 11 månader=(

Jag vill ocksa ha pengar.
Betalar bara in. Och in. Och in. Och in. Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.Och in. Och in. Och in.