Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 295 ggr
Theres
0

OT Den snälla tråden

Gillar du något hos en användare här som du vill att den ska veta? Berätta =)

golf.ifokus.se

Theres
0

Kommer väl på några efterhand sådär. Den som poppade upp i mitt huvud nu var Åsa, för du alltid verkar så välkomnande =)

golf.ifokus.se

sushi
0

Jag gillar den underbara personen här (som jag då inte ens kände) som delade med sig av sin lägenhet (och en massa annat) till mig och mina skruttar i somras när vi stod utan bostad..
Vet inte om du vill att jag hänger ut dig här.. 
Jag vet att jag inte har, och kommar aldrig kunna tacka dig tillräckligt, men..  TACK SOM FAN :D Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig :)

sushi
0

… och sen får vi ju givetvis inte glömma underbara Anneliearvidsson och StryrJohan som ställer upp och har mina bebisar nu medans jag är i Italien. Utan er hade jag inte kunnat åka.. TACK :D

Faxlin
0

#1: Tack det var gulligt av dig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anneliearvidsson
0

#3 Det är så lite så :) vi har fäst oss vid dem en hel del nu..vet inte om jag vill att du ska komma hem ;)

Robinsnel
0

#2 haha, vilket språk :P. Tack som fan på dig själv…

Hatasallad
0

Jag gillar Catteklina för att hon är snäll och schysst. Mycket trevlig person att snacka med Glad

LiindaLarsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Viktormarina: Det är den mest underbaraste omtänksamma  snällaste tjejen jag nånsin träffas, hon finns alltid där för mig, fast vi inte kännt varandra så länge men det känns såå bra..

Sara
0

Jag vill tacka Illernettan för att hon alltid har tid med mig och för att hon har varit min illermentor i måånga år.

Sara

FerretCrow
0

jag vill verkligen tacka ÅsaF som är så otroligt trevlig och välkommnande som tidigare skrivigts här.

Sen vill jag även tacka Sarae för den hjälpen hon ger mig med forskningar med mera=)

LiindaLarsson
0

hiih vad guliga ni är  med varandra :)

ViktorMarina
0

Ååh, Linda ditt sötbarn! Nu blir jag ju rörd! Tack till dig och Emil också, ni är också underbara! Är glad att vi lärt känna varann!

Vison
0

Jag ska inte vara sämre, så jag bidrar också till den här tråden genom att särskilt tacka ÅsaF, sarae och FerretCrow för att de fått mig att känna mig välkommen här inne och genom att försöka reda ut missförstånd men framför allt genom att utförligt svara på alla frågor jag haft och har om illrar.

Smeagol
0

Jag skulle vilja tacka ALLA på iller.ifokus för alla tips och råd som jag fått om illrar, och alla hjälp jag får än idag! Vill även ge ett extra tack till ÅsaF och alla hennes Medarbetare som gör denna sida så bra!!!

FerretCrow
0

#13 tack tack du vet att det baar är att skicka ett pm om det är något=)

[Catteklina]
0

#7 Aw, tack Hatasallad :$ Kom på mig själv att fånle lite, haha :D Du är också super att prata med :D

HannaM
0

Jag tycker om många, har helt plötsligt fått vänner…=)

sushi
0

#6 Jag vet faktistk inte vad jag skulle gjort utan dig Robin.. Helt underbart att lära känna dig, och dina vänner.. :)
Fast du är ju lite störd som lät mig flytta in måste jag säga ^^

Hatasallad
0

#16 Varsågod Catarina =)

Faxlin
0

#10, #13, #14 Tack vad gulliga ni är. Det bärmer med berömm.

Annars säger jag nog som Hanna: Jag tycker om många av er här inne. Och har fått glädjen att lära känna folk jag annars aldrig fått mött.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars