Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 168 ggr
FerretCrow
0

Mail Ängel, haha

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fick en rolig mail ängel av min moster precis=)

**Himlen har sänt dig en ängel! **Himlen vill inte ha henne, så de skickade henne till mig.   Jag vill INTE ha henne så jag skickar henne vidare till dig.
Å nej, du kan INTE skicka henne tillbaks till mig.

Du måste skicka henne vidare för att bli av med henne…..Lycka till! 

Vison
0

Vilken heting! Skrattande

FerretCrow
0

haha ja ni får ursäkta att vissa kanske inte tycker detta är roligt, det är inte mitt fel att jag har sjuk humor =P

torchi
0

Personen ifråga har nog en hel del självdistans och humor som klarar av att visa sig i den kostymen till att börja med, frågan är iofs om hon räknade med att folk över hela världen skulle håna henne via email.

Själv har jag ingen humor alls när det gäller sånt, vaddå, hon är ful…so what?? Nej ingen behöver ha dåligt samvete för att man tycker att det är roligt, men fatta vilket sjukt samhälle vi lever i där de enda nakna kropparna man ser är "snygga människor", så att man reagerar med humor eller avsmak när man ser folk som avviker.

FerretCrow
0

jag bryr mig inte direkt i kroppen eller så utan hur man får iden att löä sig jusst sådär och gå ut=)

torchi
0

#4: Njaaa… tänk dig en "skitsnygg" tjej i samma utstyrsel, hade du verkligen tyckt att det var humor eller bara en kinky grej? Hade det bifogade mailet med texten "himlen vill inte ha henne" varit logiskt överhuvudaget? Försöker inte att få dig att må dåligt som sagt, bara analysera den sjuka värld vi lever i…

FerretCrow
0

#5 ja en kille skulle ju helt klart tycka det var kinky. men jag skulle då aldrig klä mig sådär och gå utanför dörren och påstå mig själv vara sexig. även om jag skulle haft en fotomodell kropp. men jag förstår hur du tänker=)

torchi
0

#6 Jag tror inte att den där tjejen brukar klä sig så där till vardags heller, med tanke på drinkglaset hon har i handen lär det ju vara fråga om festival el. dyl. Då gäller ju helt andra regler för vad som är normalt beteende…

sarae
0

ni har aldrig tänkt tanken på att bilden är arrangerad?????

FerretCrow
0

#7 jo precis. tror oxå att det är något sånt. men något jag gärna skulle vilja gå på där folk köär sig mycket annorlunda är pridefestivalen.

#8 jo den kan vara fixad i program men det kan lika gärna vare en som klätt sig för att ge folk något att ha roligt åt. men som sagt är det personen som helt medvetet gjort detta tycker jag iaf den är modig=)

torchi
0

#8: Om bilden skulle vara arrangerad verkar det konstigt att välja just den bakgrunden? (Betong och grafitti?) Och varför skulle hon hålla ett drinkglas i handen? Tror mer på festivalteorin…men det är ju förstås en gissning lika bra som någon annan, bara tjejen själv vet hur det ligger till!

#9: Har aldrig varit på Pride fast jag bott nära stockholm flera år, men det ska definitivt bli av någongång!

FerretCrow
0

#10 ja sen finns det ju någon liknande i tyskland som är ännu större men kommer ej på vad den heter. dom hat ju även startat något liknande i sundsvall vet jag

Norrskenets
0

Det där mailet har jag också fått för ett tag sen*usch* skickade vidare henne för jag ville inte ha henne=P

FerretCrow
0

#12 japp samma här=)