STIF Lokalgrupp Skåne har träff 18/6
STIF Lg Skåne kommer att ha en träff den 18/6 som blir i 2 delar. Först träffas vi kl.15:00 vid Finstorsdammarna på Söderåsen och går en tur där med våra ullisar. Efter det så kör vi ner till Kågeröd och Christels trädgård för en grillfest i trädgården. Anmälan görs till Christel Berglund senast den 15/6 på tele 0735-328634 eller till mailen trollvalpen@hotmail.com. Ta med ullisarna och ett glatt humör, så står vi för resten.
Christel/Ordf i Lg Skåne

Ohh, vad skojigt det låter. Hoppas ni får finväder på träffen. Någon här som tänker åka?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Satt och räknade lite på det i lördags, och kommer alla, så blir vi mellan 20-30 personer med minst lika många illrar. Men mest troligt så blir det nog dubbelt så många illrar. Och jag HAR beställt sol och ca 20-22 grader varmt med lite vind, så jag får perfekt väder *HAHA*

*Asg* Låter som det perfekta träff vädret. Hoppas det slår in.
Audiatur et altera pars
Jag har ju beställt det, så det hoppas jag på. Skulle vara taskigt om man får ställa in pga dåligt väder ju. Nä, vackert försommar väder vill jag ha.

Vill tacka LG Skåne för en mycket trevlig träff. Det var roligt att det kom så många illrar med deras hussar ochh mattar.
Blev det några kort tagna??? =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Några, lägger ut dem i eftermiddag.
Vi väntar gladeligen. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Men Nea nu är det kväll ju. Vart är korten? ;-)
Audiatur et altera pars

Det glömdes bort efter en jobbig dag på jobbet.

haha, ja det är lätt hänt. Hoppas vi får se dem idag istället. ;-)
Audiatur et altera pars

Undrar vart korten tog vägen… 

haha, dom har hon glömt. Eller så är det oss hon glömde. ;-)
Audiatur et altera pars

Skojigt att höra att du inte glömt oss. hihi
Ni såg ju ut att ha det hur mysigt som helst hemma hos Christel.
Audiatur et altera pars

Vad mýsigt det ser ut! Jag vill faktsikt också ha en iller och gå på träffar med och ha roligt! 
Bra kort Nea, har du fler så får du gärna skicka några till mig. Jag hade ju ingen egen kamera hemma :( Skulle annars ha tagit en hel del. Du kan ju skicka dom isåfall till min mail.

Tog tyvärr inte så många fler, det blev mest mingel och mat. 
Kan skicka dejag har till dig. Vet att det var någon som hade en systemkamera som kan ha fler bilder.
Tror att det var Anton och Annelie från Malmö som hade sin kamera med sig. Får ringa och höra om det var dom som hade sin kamera med. Annars vet jag inte vem det var, tror inte att det var Camilla. Vet inte ens om hon hade med sig sin kamera, men det är ingen systemkamera, utan en liten digitalkamera.