Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 326 ggr
Telefonkontakt
0

Han äter upp mig!

Sigge är som beknat tillbaka hos mig igen, och efter att han kommit hem ifrån från Robin så är han en pina! Han ska para sig med mina armar! Massa slick och sedan biter och försöker att jucka mot dem.. Gördis är ju brunstig men ska kastreras på torsdag, så Sigge är så sugen som han aldrig varit förr.. Det funkar inte ens att ge honom sin nallepuh.. Illa..

Någon som vill ge mig penga rså kan kan knippsas ;)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

skrollan
0

ja, så hade vi med groggie. men det slutade direkt efter kastreringen, nu väntar vi bara på att lukten ska försvinna helt.

Men efter han var på rymmen så slickar han på oss HELA tiden, jag vaknar på natten av att han ska slicka, jag kan ståv id spegeln på morgonen och han kommer och slicker på benen och sprminger efter mig för att kunna hinna slicka lite innan jag rör på mig igen. Står man inte stilla och han får slicka blir han sur och biter lite i min tå! hemska unge!!

Robinsnel
0

haha, brunstig värre var han ja… Men världens mysigaste, sov med mig ett par timmar i sängen en eftermiddag, men det gick åt att jag lugnade ner honom lite ibland… Den vakna tiden spenderade han mkt med att springa runt och "kåtpoppa"… Bet mig gjorde han heller inte en enda gång, kan nog va som du säger att han triggas av gördis som också hon drabbats av hormonernas framfart Flört

Telefonkontakt
0

*morr* han vägrar sova hos mig.. Han föredrar nog män tror jag :P

Sarah
0

Vill du att han ska sova hos dignu när han ska omplaceras pga allergi? Trodde inte du kunde hantera dem så mycket längre?

Telefonkontakt
0

Med sova så kan han ju sova vid fötterna eller så. Det gör han på sambon. Har dem inte i ansiktet, och där ska man inte sova