Hittat drömhuset!!
Här är det. =)
Vi var på visning i lördags. Säg gärna vad ni tycker om huset. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

haha, jag bara älskar det. Helt underbart. Vill gärna komma på iller träff dit. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja flyttar vi dit så ska jag har världens illerträff. =)
Det ska vara ett poolparty/illerträff. 
Gud vilket fint hus =)

men jag håller mig på land eftersom jag aldrig visar mig i badkläder. ;-)
Fast då kan jag passa illrarna istället. hihi
Audiatur et altera pars
Jag hatar och bada i kallt vatten så jag blir nog på sidan av jag med. =)))

Toppenhus och plats för en växande familj. Så ni slår till då?

Men Madde, pool vatten brukar inte vara kallt ju.
Audiatur et altera pars
Men jag kan berätta att när jag och chrille var i grekland förra året så badade jag 1 gång i poolen och 1 gång i havet. Och båda gångerna höll jag på och dö.
Är badkruka nr 1. =)

haha, okej. Men då kan vi hålla koll på illrarna medans de andra badar då;-)
Audiatur et altera pars

gud vilket fint hus..jag vill ha ett sånt..så himla fint..jag älskar när det är valv istället för dörrar

Visst är det ett riktigt drömhus de hittat där.
Audiatur et altera pars
Kul att ni tycker att huset är fint. Vi ska nog på en 2:a visning till helgen. =) Så vi får se vad som händer då. =))

Vad skojigt för er. Fast ni lär inte bli mindre förtjusta i det för att ni får se det en gång till. hihi
Audiatur et altera pars

Huset är kanon fint det ena gästrummet bokar jag ;0) Kommer att våldgästa er många gånger ;0) jag är ingen badkruka utan trivs mer i vatten än på land ;0) Bubbelpoolen ser ju inte alls inbjudande ut inte poolen heller för den delen nej då inte alls =0) Om ni flyttar dit ser jag fram emot många illerträffar och poolpartyn
Ja malena du är så välkommen på träff där om vi flyttar dit. Alla andra oxå ska ni se. 

Jag är ingen badkruka som dig Madde. Jag hade som sport att alltid bada i Ångermanälven på min födelsedag under min uppväxt. Och jag fyller inte allt för sent på året eftersom jag är oxe, så oftast låg isen kvar. Fast det är klart lika modig med kall vatten är jag inte nu för tiden. Men innan jag slutade visa mig i badkläder var jag det;-)
Audiatur et altera pars

Vi håller både tumen och tassar här nere
Madde: Hittade tråden och började fundera på hur det har gått med huset. Blev det något av?

Det tycker jag var ett jättefint hus… Skulle själv kunna tänka mig något sådant…
Det huset blev det inget av. Men vi letar vidare. Det blev så dyrt så vi kände att vi inte tyckte det var värt dem pengarna. =) Lovar att hojta till när jag ser ett till hus som är intressant. =)
Det var ju synd! Lycka till i sökandet efter ett annat!
Tack så mycket. Vi får se om vi köper hus efter chile eller innan. Allt hänger ju på pengar som sagt. Det är ju inte gratis och ta ett lån direkt. Hehe. =)
Nä, gratis är det inte och när ni köpt hus, då kan pengarna behövas till huset…så det kan nog vara bäst att göra resan först. :-))
Mm precis. Det är det vi funderar på om vi inte hittar ett hus som vi bara måste ha.
Det ska vara ett mycket intressant hus isf…hus går ju alltid att hitta, men när man gjort det, så kanske inte pengarna räcker till "drömresan" och Chile, kvistar man ju inte över till på en kafferast, precis! :-))
pengar till resan har vi sparat ihop snart. Fattas bara några 1000 sen har vi hela resan plus en månadslön när vi kommer hem. =)
Skulle ju göra resan innan jag köpte hus, om jag var er. ;-) Hoppas ni får det jättetrevligt oavsett hur ni gör!