3 illrar sovandes i knät.
Jupp, det hade jag förut :D
Tog upp Melwin i mitt knä och gosade lite, så kom Epona och ville upp. Så låg de och halvsov lite i mitt knä medan jag klappade dem. Denver låg bakom mig i soffan, men tillslut gick han fram och petade på mig och ville också upp i knät. Såfort jag hade lyft upp honom så somnade han :D Så satt jag där med 3 mysillrar 
golf.ifokus.se

Åh det låter underbart =)
Var länge sedan jag själv hade sånna mysstunder. Just nu får jag nöja mig med en åt gången, men hellre det än ingen =)
hehe, igår fick jag privilegiet att ha två samtidigt. Tuva och Milton orkade inte med Sids kvällsrace (han är ju ganska pilsk nu också) så de sov i mitt knä. Annars får man nog nöja sig med en mysiller i taget…

#0: Visst är det underbart när de bar aknoppar ihop i knät. Här har jag som mest fått sex illrar att knoppa ihop i en hög i knät. Det är lite mysigt så där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#3 Det är mysigt ända tills det börjar klia någonstans som gör att man måste röra på sig och väcker hela högen som då pinnar iväg åt varsitt håll.. Det var den mysstunden det *suck*

#4: Ja det har du rätt i. och tänk att det alltid ska börja klia eller så blir man extremt kissnödig eller så ringer telefonen sådana gånger.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
åh så mysigt! här e mina inte så mkt för att sova i hög med matte…högbildning funkar bäst om alla individer har päls enligt dem, däremot sover de numera alla gärna en å en hos matte. Får så mycket daglig mys med dem nu så jag vet inte vad ;) Konstigt att de blir mysigare ju fler man skaffar hehehe
Frenja och Lucy låg också och sov tillsammans idag! Det var troligtvis inte för att de tyckte det var mysigt utan för att de båda villa sova på samma plats och ingen ville vara den som gav sig (Hörde att de gnabbades lite). Men ändå ett framsteg!