Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 163 ggr
skrollan
0

Inkorgen på ifokus

Jag har alltid en skylt som påpekar att inkorgen är full, men jag kan fortfarande ta emot pm och gästboksinlägg, men nu bestämde jag mig för att radera en massa, raderade säkert hälften av alla meddelande. Men påminnlesen om att jag har för mycket meddelanden är fortfrande kvar. Kan det stämma? hur mycket ska man kunna ha tills det inte ens går att ta emot fler meddelanden? :o

Kram Linnéa

sarae
0

jag tror att gränsen kan vara 50 (kan vara 25?) stycken…men raderar du tillräckligt så ska det meddelandet försvinna…ska se om det e en bugg

skrollan
0

juste det var så det hette, hade namnet på tungan, bugg, det var det jag undrade lite över om det kunde vara. Hojta till när du vet :)

sarae
0

Nu har jag kollat, och gränsen är 25 meddelanden i inkorgen, sen är den full. Du kan alltid ta emot nya meddelanden, men för att kunna läsa dem så måste du tömma inkorgen så att där inte finns fler än 25 stycken. Men när du har gjort det skall meddelandet försvinna. Det är således inte en bugg

skrollan
0

ja tod bort nästan alla nu, så att man inte kan ha mer än en sida att bläddra igenom. Jag hade tre sidor innan, så tror det beroede på det :) men jag kunde i alla fall läsa meddelanden fast jag hade mer än 25, men nu är det löst och nu vet jag till nästa gång :)