Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 364 ggr
tokage
0

Första promenaden

Haha, ni kommer säkert att tröttna på mig och Cinkajou Oskyldig

Men jag tycker att det är så kul att skriva om honom, hihi, han är mitt ljus i livet :)!

Jag har lite bilder sen på den lilla promenaden vi tog. Vi gick runt huset lite. Selen har han inga problem med iallafall. Det roliga var när vi skulle ut. Vi hade precis lekt en massa, så tänkte jag att då kan ju jag ta ut honom på en liten promenad så han får använda all sin energi på något. Så satte jag på selen, och då lägger sig lillfisen och SOVER! Skrikandes

HAHA, nåja, matte var också trött så vi låg båda i sängen och kollade på tv en stund, hihi. Sen fick han en massa energi igen och fick matte att lämna den varma och goa sängen för att gå ut med honom. Väl ute så gick vi runt, så hittade han en hög med jord. Och det var ju jättekul att gräva runt i!

Så den illern som från början var en albino, var nu en  brun med röda ögon, hmm Oskyldig

Men efter ett tag så började han kraffsa på mina ben och försökte klättra på mina byxor, så vi gick in igen, så fick jag torka av all jord och väl inne igen och ren så skulle han bestämt leka igen.. Jösses, lilla energigris Skrattande!

Så tyckte han att det passade sig att lämna en liten skitkorv precis BREDVID tidningspappret i hörnet… Haha, vilken stil Räcka ut tungan

Ska hämta kameran som herr "jag vill bita matte i tårna" vaktar, haha! Så kommer det lite bilder :).

Mstar
0

Haha, ni verkar ha fullt upp. härligt!

LiindaLarsson
0

haha fullt upp:) sött

mormor8
0

va det är härligt med djur. Dom ställer inte större krav än kärlek och mat, i den ordningen. kram på er. mormor8

AlbaStiffler
0

#3> Fel ordning, först mat… sen kärlek! :)

tokage
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer det lite bilder också :).
Det blev ganska så mycket senare, för min mamma ringde vid 12 tiden och påminnde mig om att jag skulle åka till ätstörningskliniken igen, vilket jag helt hade glömt! HAHA!

Det blev visst bara 4 bilder, han sprang runt hela tiden så nästan alla bilder blev suddiga :')

tokage
0

Du är dålig på att gömma dig när det inte finns snö Cinkajou Oskyldig

tokage
0

Den där säcken var ivägen Fundersam

tokage
0

Den enda bilden som blev riktigt skarp! Woho ;)

AlbaStiffler
0

Åååå vilken sötnos. *sucker for albinos*

ferretgirl
0

Gud vad lik sin halvbror han är, samma ansikte som Nanooq har och som han pappa har.