Chika måste säljas :(
Det är inte roligt, men sant..
Jag har börjat jobba heltid plus att jag pluggar. Så det finns inte så mycket tid för henne.
Hon behöver en massa kärlek och kramar och gos. Hon bits rätt så mycket, fast utan att lämna märken. Annars är hon urgullig. Hon älskar uppmärksamhet och mat i massor =)
Chika är ungefär 8 månader gammal och viltfärgad.
Det finns säkert många av er som tänker, men varför skaffade du henne egentligen? Jag skaffade henne för att jag hade all tid i världen just då, och planerade inte alls på att skaffa mig ett heltidsjobb. men min ekonomi började säga ifrån och jag var tvungen.
Om någon är intresserad så kan ni nå mig på min mobil dygnet runt. 070-306 87 15 eller så kan ni mejla till mig här på fokus.
lättare att prata direkt än att skriva upp all fakta om henne här. Men som sagt så vill jag bara att hon ska få ett bra hem, där hon får all uppmärksamhet.
/Nathalie

Hoppas du hittar ett bra hem till henne*tröst kramar*

håller tummarna att du hittar ett bra hem=)

Synd att jag inte vorre äldre och har flyttat hemifrån! :'(

Hej jag kan ta henne gumman :) vi bor ju ändå så nära och du kan komma och hälsa på chika så mycket du vill.. Du vet att hon får det bra hos mig.. både din iller och min iller är ju som bästisar, annars kan jag ju ha henne hemma hos mig tills du hittar ett hem till henne! du vet att jag ställer upp för dej och henne till 100% kram Linda

Synd att du måste omplacera henne, men du gör rätt som ser till vad som är bäst för henne om du inte har tid med henne.
Det här vore ju verkligen nåt för dig, Linda! Ni känner väl till varann sen innan också? Stacy skulle nog uppskatta en liten illertjej i samma ålder, tänk vad kul de skulle ha! Och hos er får hon ju ett jättebra hem! Sen får vi ju förhoppningsvis träffa henne nån gång också, så hon får busa med våra kottar :)

Jo det kommer vi nog göra.. man ser ju bara på bilderna på tråden Stacy får en sovaröverkompis (chika) hur kul dom har det tillsammans :)

Just det, de har ju träffats redan! Ska kika på bilderna :)
ska du ta henne linda´:)

#8 ja det ser man ju .. jag skulle vilja.. men der är ju nattja som bestämmer.. men der är ju kul för henne om hon kunde komma och hälsa på sin iller lite då och då när hon känner för det.. hon är välkommen när som hälst hem till mig, och det bästa för illrarna är ju att dom känner varandra redan jätte bra :)
ja,men det verkar ju perfekt! håller tummarna att hon får bo hemma hos dig och stacy ;)

#10 ja det får man verkligen hoppas..

#11 får du ta henne?

Låter väl som ett perfekt hem att få kompis man redan känner. Och att ha möjlighet att träffa henne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag tvivlar inte på att hon får ett bra hem hos Liindalarsson. men jag värdesätter ändå att man ska kunna lita på den nya ägaren. tyvärr så har personen i fråga missbrukat mitt förtroende för henne. Vi är inte ovänner, men kan bara inte lita på henne, eller vill inte heller ha någon som helst framtida kontakt. Tyvärr är det så. Annars får jag väl tacka för de goda råden jag har fått angående illerskötseln. Hittar jag ingen ägare här får jag leta någon annanstans.
Mvh / Nattja

#14 okej det var ju synd att ni inte kommer överens när illrarna gör det tänkte jag. men hoppas du hittar någon som du känner att du kan lita på fullt ut. känns det fel i magen så är ju tipset att inte sälja henne till den personen.
Ska du sälja sötiisen :( synd att man kan så lite om illrar nu,, måste läsa lite mer har på forumet annars skulle jag kunna tagit henne om jag var kunnig