Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 236 ggr
Vattunalle
0

Iller reportaget i TV4

Det spelas som sagt in nu på söndag av mig och redigeras på måndagen efter av mig…sen ligger det just nu i prel bokat i tablån redan på tisdagen som kommer så det skulle vara bra om jag kunde få veta vilken som vill komma med sin iller till studion helst en tjej och en kille…

(Alltså kommande tisdag mellan 08:30-09:45 är det som gäller då)

Smeagol
0

Aha. vad spännande det låter :) Hoppas du hittar några som vill vara med, men de kan väl inte var någon omöjlighet!?

Vattunalle
0

återstår att se =D

LiindaLarsson
0

när får man se det då? är det typ diräktsänning?

Vattunalle
0

förhoppningsvis på tisdag då som sagt *s* och ja det är direktsändning =D kommer även ligga på våran webbsida en vecka framåt så även dom som inte kan se TV4Mitt kan se det där… återkommer med den länken senare så allt är klart!

Ceciliaolucifer
0

Vilken stad gäller det? :)

Vattunalle
0

Sundsvall

LiindaLarsson
0

tid då,, så man vet när manska kolla

Vattunalle
0

Nyhetsmorgon sänds mellan 09:15-09:45 så det är till att kolla hela tills det kommer

FerretCrow
0

#8 ja det finns ju inte så många iller ägare i sundsvall tyvärr. du är ju den enda killen jag vet av tex

Vattunalle
0

jo det finns flera stycken,,,,jag känner ett antal och vet av flera som jag träffat, men dom flesta är hemma vid och sällan ute med dom

Faxlin
0

#10: Jag vet en man som har illrar där. Ska jag pma namnet?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vattunalle
0

ivar från njurunda?

Faxlin
0

Ingvar menar du? Ja då är det samma :-)

Audiatur et altera pars

Vattunalle
0

ja så hette han,,,*s* han är grymt bra han skulle jag ringt,,,,har dock tappat hans nummer :(

FerretCrow
0

#14 jasså är det en äldre eller yngre person? finns denna person här på ifokuset. om du ringer honom får du tippsa om träffen=)

Vattunalle
0

han är runt 60

Faxlin
0

#14: Men finns han inte på eniro? Ska jag kolla?

Audiatur et altera pars

Vattunalle
0

ja jag har glöm efternamnet men jag kan kolla upp det för jag vet vem hans dotter är och hon känner jag lite mera

Faxlin
0

#18: Du har ett pm i en inkorg nära dig :-)

Audiatur et altera pars

Vattunalle
0

kollar upp det nu =D

FerretCrow
0

åhh en sånn person skulle ju vara super då det är mycket unga som man ser med iller och det är dom mest som skaffar oxå

Vattunalle
0

pratar med han nu och han kommer på söndag och kommer till studion *tummen upp*

FerretCrow
0

#22 åh vad roligt hoppas du hittar en tjej oxå då som kan komma själv skulle det vara roligt men jag blir så nervös sen åker jag nog hem måndag kväll till ånge igen

Vattunalle
0

lät som tessan skulle komma…

FerretCrow
0

vilken tessan?

Vattunalle
0

hon som hade träffen hette hon inte theres??

FerretCrow
0

träffen ska vara hos theres men det är emma som har den.

Faxlin
0

#22: Ingvar är riktigt bra. Super att han kommer tycker jag.

Audiatur et altera pars

Vattunalle
0

oki men det var "iller-tjejen" som kanske skulle va med iaf

Norrskenets
0

Fick meddelande för några dagar sen och Ingvar kommer till träffen, kul att få veta lite mer om honom=D

Själv vet jag inte om jag vågar men skulle va kul om jag gjorde..svårt att veta vad man ska säga, men skulle absolut vara en rolig erfarenhetSkrattande ska man isåfall ta med sig sina illrar till studion?

Vattunalle
0

# frågorna håller vi med och du med svaren… ja självklart =D

vi kan snacka mer om det på söndag

Norrskenets
0

#31 Okej, men tänkte bara så man får veta vad ni kommer fråga så man vet att man har svar..annars kan det nog bli lite piningt att man blir tyst i direktsändning Förvånad

Jamen det kan vi göra*lite kött ätande fjärilar i magen nu* hehe

FerretCrow
0

men det är väl frågor som en iller ägare bör kunna i enkla drag annars är det väl lite väl tycker jag

Norrskenets
0

#33 Jo det är det säkert men bra om man är förberred så man kan formulera sig så bra som möjligt.

FerretCrow
0

jo för jag menar att blir det för invecklade frågor och svar kommer ju dom som inte kan något om illrar som se på programmet inte fatta nånting plus att dom tycker det är tråkigt

Vattunalle
0

Ferretcrow… vi kan vårt jobb tro mig

FerretCrow
0

#36 jo men ursäkta det tvivlar jag inte heller på jag skrev det lixom för att lugna min kompis emma som ska sitta där u studion och som jag vet är jävligt nervös men ursäkta mig…. snart får vi skaffa lagar på detta iFokus så man vet vad man får skriva och inte

sarae
0

#37 nu får du URSÄKTA mig istället, men det vattunalle skrev var väl ändå inget otrevligt? Så varför kommer du med sådan vass och otrevlig attityd?

Vattunalle
0

Som jag skrev tidigare så tar jag det med henne själv på söndag!!

Sen är hon nog så pass vuxen att hon kan svara för sig själv och vi tvingar ingen att sätta sig i studion om man inte vill…

Ingvar är redan klar och ska komma men jag tyckte att det skulle vara kul med en tjej också.. MEN det är inget som egentligen "behövs" eftersom programtiden alltid blir så kort och tiden går så himla snabbt ändå när man har så här trevliga ämnen…så enkelt är det..illrarna kommer i vilket fall stjäla tittarnas hjärtan och rätt frågor kommer att ställas speciellt när jag själv jobbar bakom kulliserna med både redaktören och programledaren.

Jag tycker du gör en höna av en fjäder helt i onödan genom att förstora upp det på grunder som på "hur du tror att en sändning fungerar" och hur ämnen tas upp med frågeställningar osv.

Allt kommer att bli så bra och det sköts av proffs vilket dom som kommer på söndag kommer att få se både på plats av mig och live i rutan på tisdag, så nu sätter jag punkt på den här TV-diskussionen OK?

Norrskenets
0

Ser fram emot söndag så du kan ge mig lite mer "kött på benen" Hoppas mina töser sköter sig i studion isåfall så dom inte beter sig som att dom bara vill ifrån mig och bara undersöka studion istället hehe=P

Sara
0

# 40 Du kommer att fixa det galant!

Sara

Norrskenets
0

#41 Tack så mycket för stödet, det behöver jag verkligen ´=) hoppas jag inte gör bort mig bara hehe

Marina
0

Det är väl inte direktsändning heller så om det blir nåt galet så är det bara att redigera bort ju, lycka till :)

hejjagheterellen
0

Haha, Jag ska få iller men inte än ^. Skulle lätt åkt annars : ). Eller mamma hade kört mej om man får vara med i tv likom :(. Synd att jag inte hade fått den än -.-

Norrskenets
0

#43 Jopp det är direktsändning, vattunalle skrev längre upp i tråden:

"förhoppningsvis på tisdag då som sagt *s* och ja det är direktsändning =D kommer även ligga på våran webbsida en vecka framåt så även dom som inte kan se TV4Mitt kan se det där… återkommer med den länken senare så allt är klart!"

#44 Men annars är ni väldigt välkommen på träffen på söndag om ni kan komma förståss=)

Marina
0

Jaha, jag gick efter första inlägget där det står: "Det spelas som sagt in nu på söndag av mig och redigeras på måndagen efter av mig…sen ligger det just nu i prel bokat i tablån redan på tisdagen " men det kanske är nåt annat som spelas in på söndag som de visar i samma program som er intervju på tisdag? Antar att det inte kommer rikssändas? :/

Vattunalle
0

#43 jo på tisdag är det det för dom som läser inläggen

#46 det kommer att skickas in till sverige i veckan som nu går på tv+ kommer det med där kommer det rikssändas (den chansen är stor)