1200
Nu är vi uppe i 1200 medlemmar här på iller.ifokus! Inte illa! Tänk vilken aktivitet vi skulle ha härinne om alla vore aktiva ;)
Jösses vad de växer..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

oj vad mycket inlägg man skulle få läsa så fort man loggade in och jag tycker det kan vara mycket nu ibland=) men vad mycket mer man skulle lära sig oxå=)

jag tror att det är väl här som det är mest aktivitet. ja Ridsport är också väldigt aktiva.

Helt makalöst egentligen vilken sajt ni medlemmar har varit med att skapa här. Detta var inget jag ens kunde drömma om när jag startade upp denna sajt i januari 2006. Förresten kan berätta att vi precis fyllt två år :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
inte illa, och det vore ingenting utan dig åsaf och dina Medarbetare :) det tackar vi för :D

Imponerande… undrar hur många av dessa som är dubbla användare (har flera nicks)… eller som har slutat använda forumet… Alltså, undrar hur många av dessa som varit aktiva senaste 2-3 månaderna?! imponerande hur som helst, man märker att det är många för man ser ständigt nya folk. :)

#5: Tack för de orden. Men du förstår så trist vi skulle ha det om vi var fyra stycken som satt och pratade med varandra och tjabblade över de saker vi tycker extremt olika om. ;-)
#6: Ja det talet är nog många tyvärr. Men de kan vi inte göra något åt. Det mest glädjande är trotts allt att många nya kommer in och att de flesta känner sig välkommen här.
Audiatur et altera pars

Ojj va många vi börjar bli=D, men det finns säkert medlemmar som inte är med här längre men struntat i att ta bort sitt medlemskap?=(
Grattis på 2års dagen i efterskott Iller.ifokus!=D

#8: Tack, det var en liten miss av mig att inte tänka på två års dagen den 8 januari. ;-)
Men får försöka tänka på den den 8 januari 2009 istället och göra det extra festligt för er medlemmar då istället. ;-)
Audiatur et altera pars

#9 hehe det gör inget;) ja ni får göra det
tänk vilken fest vi skulle kunna ha om alla kom!!!
Och tänk vilken cat-fight det hade kunnt bli!! 
Sajtvärd på Iller.ifokus

haha, fighten tror jag vi skulle slippa. De flesta brukar vara så mycket mer timida i verkliga livet än vad de är på nätet. Men snacka om stor lokal vi skulle behöva. Tror vi snackar globen storlek. ;-)
Audiatur et altera pars